  • Data: 2009-12-13 00:41:11
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-12 23:00:54 +0100, cichybartko <c...@g...com> said:

    > Chcesz udowodnić że tego tematu nie da się zrobić ani analogiem ani
    > cyfrą ;)? Nie wiem czy wiesz ale ludzie z powodzeniem robią nocne
    > zdjęcia cyfrą :) parę cukierkowych strzałów:
    > http://www.flickr.com/photos/-lucie-/3375189823/
    > http://www.flickr.com/photos/hypergurl/3037242431/
    > http://www.flickr.com/photos/blubbla/2813984449/
    Akurat cieniutkie jeśli chodzi o przykład. Bo te zdjęcia praktycznie
    nie mają silnych kontrastów. One są płaściutkie jak studyjne. Jedynie
    Sydney jest trochę cięższym kalibrem. To są po prostu bardzo łatwe
    technicznie zdjęcia.
    > Choć sam muszę przyznać że moim skromnym zdaniem najlepsze zdjęcia noce
    > robi Todd Hido i to właśnie analogiem http://www.toddhido.com/ ale to
    > też pewnie da się podrobić w szopie. Todd używa nieraz długich czasów
    > nawet do 8 sekund ;), więc takie 5D śmiało temu sprosta, dalej to już
    > czarowanie w szopie ;).
    Przypuszczam, że raczej minuty niż sekundy. A w cyfrze to razy dwa
    wtedy wychodzi.
    Dodatkowo problemem jest to czego nie widać, a nie to co widać.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam