  • Data: 2009-12-13 01:03:49
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Akurat cieniutkie jeśli chodzi o przykład. Bo te zdjęcia praktycznie nie
    > mają silnych kontrastów. One są płaściutkie jak studyjne. Jedynie Sydney
    > jest trochę cięższym kalibrem. To są po prostu bardzo łatwe technicznie
    > zdjęcia.

    Ale będziesz się upierał że nie da się robić dobrych nocnych fotografii
    cmos matrycą? Kolega dał dwa przykłady tej samej sceny, ani jedne do
    mnie nie przemówił jako potencjalna reklama którejś z technologi. Niech
    zacytuję słowa Adama o anlogu:

    Janko Muzykant pisze:
    > No ale to wygląda jak z cyfry po dziwnej obróbce w szopie :)

    > Przypuszczam, że raczej minuty niż sekundy.

    Racja mój błąd, prawdziwa odpowiedź brzmi "nawet 6minut" choć nadal
    twierdze że taki 5D z CMOS śmiało sprosta 6 minutowej ekspozycji. Tak
    jak już pisano pokazywano na grupie fotografie z CMOS matrycy z nocy,
    tak że do złudzenia przypominały fotografię wykonaną za dnia.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.