  • Data: 2010-10-05 13:43:33
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1xvxltb3siim8.14n4xh2ujoggn$.dlg@40tude.net...
    > Z tą świadomością to też bym nie przesadzał.
    > Niektórzy potrafią AR kupić w sposób impulsywny, nie mając bladego pojecia
    > o regularnym serwisowaniu czy choćby typowych bolączkach wybranych modeli.
    > Nietrudno się domyślić jakie później to auto ma warunki i jak się
    > odwdzięcza.

    Za to lubie Paska, jest często idiotoodporny, choć nie zawsze. A i typowe
    bolączki się często nie zdarzają, mnie dotknęły 3 w tym roku niemal naraz,
    wcześniejsze 8 lat było przyjemnych, ale chyba już czas na to auto...

    > No proszę. Nawet nie byłem świadom istnienia takiego taniego szajsu.
    > Ale skoro ktoś lubi regularnie przepłacać za robociznę... W sumie jego
    > sprawa. Podobno niektórzy wymieniają same gumowe elementy (robocizna +
    > wyciskanie tego i ponowny montaż). Ale oczywiście szanujemy ich ;)

    Taka naprawa w konteksci tulei wahacza jest jak najbardziej prawidłowa i nie
    ma się co śmiać... no może z tego że mi jeszcze nigdy tuleja nie poleciała,
    nawet po 230kkm, za to namiętnie padają tzw. sworznie :) Samych sworzni
    chyba w sprzedaży nie ma ;) A osób robiących pseudoregeneracje nie
    szanujemy, unikamy na drodze :)

    > Do tego akurat się nadaje Passat idealnie, bo porywczości to w nim nie ma
    > za grosz ;) [pominąwszy R36, który przynajmniej nadrabia silnikiem]

    Autko może mieć jajo i wygladać, tylko żeby nie było się trzeba zastanowić
    jaka pierdoła za chwile się zepsuje :)

    Pozdr