  • 61. Data: 2010-06-22 18:21:28
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Jun 2010 18:12:05 +0200, w
    <k...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Z katalogu bez zniżek: 399zł.

    A z allegro: 335zł.

  • 62. Data: 2010-06-22 19:04:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:k5o126di4rg9uhs48sqtikh7c1hmfiq52q@4ax.com...
    Tue, 22 Jun 2010 17:32:10 +0200, w <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > Ta.. za górny
    > Dolny ponad 400

    > Z katalogu bez zniżek: 399zł.

    > A komplet 1149zł. Nie jest źle :)

    Skądże. Wahacz do Focusa od 175 PLN. Wymienne tuleje, wymienne sworznie.
    Sworznie po 30 PLN. Jak Ci poleci sworzeń w Alfie - kupujesz cały wahacz.
    Jak Ci poleci jeden silentblok - kupujesz cały wahacz ;) A tu proszę - da
    się wymienić to, co się wybiło.

    Jurand.

  • 63. Data: 2010-06-22 19:28:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 19:04, Jurand pisze:

> [...]
    > wahacz. Jak Ci poleci jeden silentblok - kupujesz cały wahacz ;) A tu
    > proszę - da się wymienić to, co się wybiło.

    I tak źle i tak niedobrze.
    Ja bym poprosił 147-kę z zawiechą Foki i silnikiem JTD lub HDI. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2010-06-22 19:39:45
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hvqrrt$31d$1@news.dialog.net.pl...

    > I tak źle i tak niedobrze.
    > Ja bym poprosił 147-kę z zawiechą Foki i silnikiem JTD lub HDI. :)

    No akurat Focusa możesz mieć z silnikiem HDI. 2.0 16V HDI. ;)

    Jurand.

  • 65. Data: 2010-06-22 22:58:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Irokez pisze:

    > Czy chcesz powiedzieć że Bugatti Veyron ma karoserię z UAZ'a?
    > Tylko z zewnątrz trochę się różni?

    Chcesz powiedziec, ze jestes debilem skoro cos takiego gdzies wyczytales?

    --
    Karolek

  • 66. Data: 2010-06-22 23:01:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Jak Ci poleci jeden silentblok - kupujesz cały wahacz ;) A tu
    > proszę - da się wymienić to, co się wybiło.

    Silentbloki mozna wymienic, fachowcu za dyche.

    --
    Karolek

  • 67. Data: 2010-06-22 23:22:04
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Silentbloki mozna wymienic, fachowcu za dyche.

    Nie wg standartów producenta, producent sprzedaje kompletne wahacze.
    Oczywiście powstało trochę zamienników, ale są tak nędznej jakości, że
    szkoda słów i roboty przy tej wymianie. Założenie natomiast poliuretanów
    powoduje praktycznie natychmiastowe wybicie sworznia, który jest już
    niewymienny.

    Jurand.

  • 68. Data: 2010-06-23 08:46:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Silentbloki mozna wymienic, fachowcu za dyche.

    No więc fachowcu za dychę są dwa rozmiary tulei. I właśnie miałem tą
    nieprzyjemność trafić posiadanie wahacza z tą, do której tulei nie było w
    ofercie. Musiałem kupić cały wahacz.
    A że to jest żeźbiarstwo tak samo jak wymiana gum na drążku stabilizatora to
    już Jurand Ci powiedział.

    --
    Irokez

  • 69. Data: 2010-06-23 09:02:24
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    wiadomościnews:hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tym autem zacząć interesować. Najlepiej kupić model po lifcie (od 2002 roku
    > wzwyż) z silnikiem 1.9 JTD.
    > Właściwości trakcyjne są świetne ALE musisz mieć perfekcyjne zawieszenie -
    > jakiekolwiek luzy potrafią skutecznie zepsuć radość jazdy tym samochodem. Do
    > tego dochodzą różnorakie mniejsze i większe problemy z rdzą w tych
    > samochodach - z racji kiepskiego pomysłu na zabezpieczenie progów w
    > miejscach spawód potrafi tam dość szybko dojść do odpryśnięcia farby i jeśli
    > tego ktoś sensownie nie naprawi - to masz po 3-4 latach dość poważną

    Nie bita 156 nie ma żadnych problemów z rdzą.
    W 156 nie było 2.0 JTD
    Zawieszenie nie jest drogie, tyle z trwałością jest tak sobie....
    Nawet przy TRW

    > Jeśli masz do wydania c.a. 25 tysięcy lub więcej - ja bym szedł w stronę
    > Focusa. JEśli 30-35 tysięcy - to w ogóle zapomnij o temacie Alfy 156 -
    > szkoda nerwów.

    Porównanie lekko bez sensu....

  • 70. Data: 2010-06-23 09:05:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    > szkoda słów i roboty przy tej wymianie. Założenie natomiast poliuretanów
    > powoduje praktycznie natychmiastowe wybicie sworznia, który jest już

    Przepraszam bardzo, napisales ze wymienic sie nie da i trzeba caly wahacz.
    Wymienic sie da, a czy warto to akurat nie bylo istotne.

    --
    Karolek