eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 234

  • 151. Data: 2010-06-24 20:38:52
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i004ub$2p05$1@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>> O wow :P
    >>> Poziom techniczny na forum alfy tez jest boski, tak jak ty :P
    >>
    >> To zależy o którym forum mówisz. Na tym, na którego łamach ja się
    >> wypowiadam - jest zdecydowanie bardzo wysoki.
    >>
    >
    > Daj linka, moze sie przydac.

    Problem jest taki, że nie ma linka... To jest forum tylko mailowo/newsowe.

    Jurand.


  • 152. Data: 2010-06-24 20:39:22
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0053s$2p05$3@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>>
    >>> Nie lubie sie powtarzac.
    >>
    >> Ale powtarzasz się niestety cały czas.
    >
    > Nie, caly nie.
    >
    >> Może chociaż napiszesz, co ma wspólnego 156-ka z Fiatem ;))
    >>
    >
    > Juz napisalem.
    >

    Gdzie? Pokaż, bo nie zauważyłem.

    Jurand.


  • 153. Data: 2010-06-24 20:40:23
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i005f5$2p05$5@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>
    >> Pozwolisz, że przytoczę jeden cytat:
    >>
    >> "156 jest klase wyzej, to i ceny beda inne".
    >>
    >> Wskaż w tym zdaniu słowo "generacja".
    >
    > Generacja tyczyla sie porownania 147 ze 145, ktore raczyles uskutecznic po
    > poscie, ktorego fragment cytujesz.

    A przepraszam, ale Ty pisałeś o KLASIE, więc do tej klasy się
    ustosunkowałem. Jakbyś napisał GENERACJA - aaaa to zupełnie inna bajka. Np.
    Passat B6 1.9 TDI jest o niebo tańszy w naprawach niż PAssat 1.9 TDI B5.
    Kurcze, znowu bym Ci teorię obalił ;)

    Jurand.


  • 154. Data: 2010-06-24 20:42:01
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i005an$2p05$4@news.mm.pl...
    > DoQ pisze:
    >> Karolek pisze:
    >>
    >>> Jak zwykle znowu mieszasz stare generacje z nowymi :P
    >>> Tak samo E34 z A6 porownywales zamiast jezeli juz to z E39 i to samo
    >>> robisz teraz.
    >>
    >> Wtedy to chodzilo o A6 w budzie Audi 100 C4, wiec jak najbardziej pasuje
    >> do E34.
    >
    > Sorry, w budzie moze sobie byc jakiej chcesz, ale A6 to A6, audi 100 to
    > audi 100, a E34 to E34, E39 to E39, E38 to E38... nie mieszajmy pewnych
    > rzeczy.
    > Jurand nie proponowal zakupu audi 100 tylko A6.
    > Audi A6 nie kosztuje tyle co E34, jest od E34 drozsze.
    > Proste jak budowa cepa, koniec kropka.

    Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców, dlaczego
    do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

    Jurand.

    P.S. Pod tym linkiem możesz znaleźć trudne słowa, np. "generacja".


  • 155. Data: 2010-06-24 21:00:28
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-24 20:42, Jurand pisze:

    > Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców,
    > dlaczego do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

    A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
    Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
    poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
    wydaje.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 156. Data: 2010-06-24 21:16:51
    Temat: Re: alfa 156
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Jun 2010 21:00:28 +0200, osobnik zwany Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak wystukał:

    > W dniu 2010-06-24 20:42, Jurand pisze:
    >
    >> Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców,
    >> dlaczego do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
    >
    > A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6 Polska wiki ma sporo
    > błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było poprzednikiem A6 C4.
    > Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym wydaje.

    {{toporaw}} :)



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 157. Data: 2010-06-24 21:29:52
    Temat: Re: alfa 156
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
    > Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
    > poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
    > wydaje.

    Bo angielski jest nadrzedny nad polskim ?;)
    http://www.moto24.tv/jamnik/img/galeria/1404/audi_10
    0_c3_1.jpg
    Tak wyglada Audi 100 C3.
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114133
    76 a tak wyglada
    audi _100 C4_.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 158. Data: 2010-06-24 21:31:27
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>> Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
    >>> silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
    >>> siedzialby w kolumnie McPhersona).
    >>
    >> Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro
    >> w jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim -
    >> kolumna McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to
    >> jest to ewidentna różnica konstrukcyjna.
    >
    > W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a ten
    > wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
    > sposobu mocowania.
    > To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
    > wahacza roznicy.
    > A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.

    Już mi się nie chce... Naprawdę.
    Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który ma 3
    silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna. Dla
    Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
    konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się konstrukcyjnie
    niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro i tak jak w każdym
    innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.

    >>> Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
    >>> silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P
    >>
    >> Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
    >> wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
    >> gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
    >> łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.
    >>
    >
    > To sie teraz odnies do roznic :P
    > Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.

    Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?

    >>> To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
    >>> Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P
    >>
    >> Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.
    >>
    >
    > Manipulujesz.
    > Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.

    Podaj linki, nie ściemniaj.

    >>> Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
    >>> Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.
    >>
    >> A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
    >> Allegro. Linki też podepnij.
    >>
    >
    > Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?

    Znowu ściemnianie.

    >>> Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
    >>> pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych,
    >>> wodnych, a teraz mi sie wahacze znikaja :>
    >>> Zebym jutro tylko trafil do samochodu.
    >>
    >> Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
    >> ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.
    >>
    >
    > Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
    > I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
    > wymyslasz.
    > Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
    > znalezc.

    15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
    dysponować, żeby
    - kupić takiego TDS-a
    - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł spokojnie
    100 tysięcy km

    Jurand.


  • 159. Data: 2010-06-24 21:32:10
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-24 21:29, DoQ pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    >> A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
    >> Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
    >> poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się
    >> niektórym wydaje.
    >
    > Bo angielski jest nadrzedny nad polskim ?;)
    > http://www.moto24.tv/jamnik/img/galeria/1404/audi_10
    0_c3_1.jpg
    > Tak wyglada Audi 100 C3.

    No wiem, i to uważam za poprzednika.

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114133
    76 a tak wyglada
    > audi _100 C4_.

    A wskaż mnie palcem te różnice między 100-tką C4 a A6 C4, co to ich nie
    zauważam. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 160. Data: 2010-06-24 21:37:37
    Temat: Re: alfa 156
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
    > Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
    > poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
    > wydaje.

    Ok przeczytalem:

    Audi's mid-size car was previously named the Audi 100 (or Audi 5000 in
    the United States), and was released in three successive generations
    (Audi C1, Audi C2 and Audi C3).[1] In 1994, the latest generation (C4)
    of the Audi 100 was facelifted and re-badged as the Audi A6, to fit in
    with Audi's new alphanumeric nomenclature

    Moje tlumaczenie w skrocie "W 1994r, ostatnia generacja AUDI 100 - C4
    przeszla facelift i zmiane oznaczenia na Audi A6".

    Wiec wszystko sie zgadza.

    Pozdrawiam
    Pawel



strony : 1 ... 10 ... 15 . [ 16 ] . 17 ... 24


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: