-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Sat, 26 Jun 2010 08:26:36 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 97
Message-ID: <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
<i034ab$cdq$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277533579 17408 91.150.222.21 (26 Jun 2010 06:26:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 06:26:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292287
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i034ab$cdq$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a
>>> ten wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
>>> sposobu mocowania.
>>> To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
>>> wahacza roznicy.
>>> A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.
>>
>> Już mi się nie chce... Naprawdę.
>> Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który
>> ma 3 silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna.
>
> Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
> podobienstw reszty wahacza.
A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)
>> Dla Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
>> konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się konstrukcyjnie
>> niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro i tak jak w
>> każdym innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.
>>
>
> Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
> podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
> techniczne.
To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się wobec
tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat 126p? Oba
mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła, nadwozie,
silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba nawet skręcają.
To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.
Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo najczęściej
mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te "identyczne
konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100 tys km. Dziwy,
panie.
>> Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?
>>
>
> No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
> pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma być
dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?
>>> Manipulujesz.
>>> Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.
>>
>> Podaj linki, nie ściemniaj.
>>
>
> www.allegro.pl
> www.sklep.intercars.com.pl
> itp.
W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.
>> 15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
>> dysponować, żeby
>> - kupić takiego TDS-a
>> - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł
>> spokojnie 100 tysięcy km
>>
>
> To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
> Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
> niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
> 15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
> Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za 10
> tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i jeszcze
> mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym samochdoem
> przejechalem.
To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.
> Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
> jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy
> zlotych.
> Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
> bedziesz po nocach snil.
Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)
> A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z
> siebie.
Te w VW 2.0 TDI też nie.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 09:07 Cavallino
- 26.06.10 11:45 DoQ
- 26.06.10 13:33 Karolek
- 26.06.10 13:35 Karolek
- 26.06.10 13:39 Karolek
- 26.06.10 13:42 Karolek
- 26.06.10 13:57 Karolek
- 26.06.10 14:16 Karolek
- 26.06.10 19:27 Jurand
- 26.06.10 19:32 Jurand
- 26.06.10 19:34 Jurand
- 26.06.10 19:36 Jurand
- 26.06.10 19:53 Jurand
- 26.06.10 20:58 Karolek
- 26.06.10 21:02 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie