  • Data: 2010-06-26 19:34:36
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i04p7t$1uab$1@news.mm.pl...

    > No nie jest zle jak na auto za smieszne juz pieniadze.

    Jest do dupy. Kiepskie silniki (wszystkie równo jak leci), ciasne wnętrze,
    często właściciele typu "mam dres jestem da best". Za te "śmieszne
    pieniądze" można sobie kupić coś, co będzie 3x lepszym rozwiązaniem dla
    osoby oczekującej niskich kosztów eksploatacji od auta kupionego za śmieszne
    pieniądze.

    > Juz poczules sie lepiej? :>

    Ja czuje się doskonale. Ty chyba nie najlepiej, bo produkujesz takie bzdury,
    ze chyba cię głowa boli.

    Jurand.