  • Data: 2010-06-26 14:16:41
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
    > uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)

    Dlaczego?
    Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu
    na dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna
    czy jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
    Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
    malo awaryjny.

    > To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się
    > wobec tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat
    > 126p? Oba mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła,
    > nadwozie, silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba
    > nawet skręcają. To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.

    Nie, nie maja takiego samego podejscia.

    > Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo
    > najczęściej mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te
    > "identyczne konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100
    > tys km. Dziwy, panie.

    To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz
    ze moga byc zupelnie inne).
    W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
    zdarzenia.

    > A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma
    > być dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?

    Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
    wahacze innych producentow.

    > W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.

    Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos
    poszukam, te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P

    > To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.

    Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>

    > Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)

    Taka trojke, jak gowniana ;>

    > Te w VW 2.0 TDI też nie.

    A tego nie wiem, nie interesuja mnie te silniki.

    --
    Karolek