eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Data: 2010-06-26 19:53:07
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i04r7b$47s$1@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>> Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
    >>> podobienstw reszty wahacza.
    >>
    >> A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
    >> uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)
    >>
    >
    > Dlaczego?
    > Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu na
    > dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna czy
    > jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
    > Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
    > malo awaryjny.

    Miejsce, w którym przykręcisz amortyzator ma bardzo duże znaczenie na
    działanie zawieszenia - im bliżej jest on osi wahacza, prowadzącej przez
    środek jego silentbloków mocowanych do nadwozia, tym krótszy skok
    amortyzatora jest wymagany, ale też większe siły będą na niego wywierane.

    >>> Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
    >>> podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
    >>> techniczne.
    >>
    >> To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się
    >> wobec tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat
    >> 126p? Oba mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła,
    >> nadwozie, silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba
    >> nawet skręcają. To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.
    >>
    >
    > Nie, nie maja takiego samego podejscia.

    Jak to nie? Przecież to nie ma znaczenia, jak szybko jedzie auto. Ważne, że
    jedzie.

    >> Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo
    >> najczęściej mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te
    >> "identyczne konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100
    >> tys km. Dziwy, panie.
    >>

    > To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz ze
    > moga byc zupelnie inne).
    > W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
    > zdarzenia.

    A które to są te z "prawdziwego zdarzenia"?

    >>> No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
    >>> pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
    >>
    >> A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma
    >> być dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?
    >>
    >
    > Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
    > wahacze innych producentow.

    Bardzo podobnie - mają 2 silentbloki, przykręcane do dołu nadwozia, sworzeń,
    do którego mocowana jest zwrotnica i tyle. Co jest w nich takiego
    nierypowego? ;)
    Aczkolwiek konkretów się nie spodziewam. Za dużo już sie naczytałem Twoich
    światłych teorii spod budki z piwem.

    >>> www.allegro.pl
    >>> www.sklep.intercars.com.pl
    >>> itp.
    >>
    >> W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.
    >>
    >
    > Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos poszukam,
    > te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P

    Rozumiem, że szok jeszcze Ci nie minął.

    >>> To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
    >>> Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
    >>> niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
    >>> 15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
    >>> Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za
    >>> 10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
    >>> jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
    >>> samochdoem przejechalem.
    >>
    >> To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.
    >>
    >
    > Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>

    To, że coś jeździ, nie znaczy, że nie jest złomem.

    >>> Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
    >>> jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy
    >>> zlotych.
    >>> Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
    >>> bedziesz po nocach snil.
    >>
    >> Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)
    >>
    >
    > Taka trojke, jak gowniana ;>

    Trójka, czy piątka wszystko jedno - grunt, że TDS z automatem. Czyli
    gówniane zestawienie. ;)

    Jurand

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: