-
Data: 2010-06-26 19:53:07
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i04r7b$47s$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
>>> podobienstw reszty wahacza.
>>
>> A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
>> uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)
>>
>
> Dlaczego?
> Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu na
> dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna czy
> jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
> Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
> malo awaryjny.
Miejsce, w którym przykręcisz amortyzator ma bardzo duże znaczenie na
działanie zawieszenia - im bliżej jest on osi wahacza, prowadzącej przez
środek jego silentbloków mocowanych do nadwozia, tym krótszy skok
amortyzatora jest wymagany, ale też większe siły będą na niego wywierane.
>>> Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie inne
>>> podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne rozwiazanie
>>> techniczne.
>>
>> To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się
>> wobec tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat
>> 126p? Oba mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła,
>> nadwozie, silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba
>> nawet skręcają. To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.
>>
>
> Nie, nie maja takiego samego podejscia.
Jak to nie? Przecież to nie ma znaczenia, jak szybko jedzie auto. Ważne, że
jedzie.
>> Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo
>> najczęściej mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te
>> "identyczne konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100
>> tys km. Dziwy, panie.
>>
> To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz ze
> moga byc zupelnie inne).
> W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
> zdarzenia.
A które to są te z "prawdziwego zdarzenia"?
>>> No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
>>> pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
>>
>> A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma
>> być dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?
>>
>
> Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
> wahacze innych producentow.
Bardzo podobnie - mają 2 silentbloki, przykręcane do dołu nadwozia, sworzeń,
do którego mocowana jest zwrotnica i tyle. Co jest w nich takiego
nierypowego? ;)
Aczkolwiek konkretów się nie spodziewam. Za dużo już sie naczytałem Twoich
światłych teorii spod budki z piwem.
>>> www.allegro.pl
>>> www.sklep.intercars.com.pl
>>> itp.
>>
>> W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.
>>
>
> Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos poszukam,
> te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P
Rozumiem, że szok jeszcze Ci nie minął.
>>> To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
>>> Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
>>> niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
>>> 15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
>>> Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu za
>>> 10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
>>> jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
>>> samochdoem przejechalem.
>>
>> To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.
>>
>
> Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>
To, że coś jeździ, nie znaczy, że nie jest złomem.
>>> Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny rynkowe),
>>> jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7 tysiecy
>>> zlotych.
>>> Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
>>> bedziesz po nocach snil.
>>
>> Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)
>>
>
> Taka trojke, jak gowniana ;>
Trójka, czy piątka wszystko jedno - grunt, że TDS z automatem. Czyli
gówniane zestawienie. ;)
Jurand
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 20:58 Karolek
- 26.06.10 21:02 Karolek
- 26.06.10 21:05 Karolek
- 26.06.10 21:10 Karolek
- 26.06.10 21:47 Jurand
- 26.06.10 21:57 Jurand
- 26.06.10 21:49 Karolek
- 26.06.10 22:04 Jurand
- 26.06.10 22:26 Karolek
- 26.06.10 22:45 Karolek
- 27.06.10 02:15 DoQ
- 27.06.10 08:42 Karolek
- 27.06.10 09:50 Jurand
- 27.06.10 09:52 Jurand
- 27.06.10 10:02 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=