    Subject: Re: akopalipsa
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Mon, 25 Jul 2016 11:03:32 +0200

    W dniu 2016-07-25 o 09:19, robot pisze:

    > Iście rycerskie i barwne portfolio.
    > Pozostaje pogratulować przebiegu edukacji.
    > Ja doszedłem do prób wytworzenia nitrogliceryny.
    > Coś tam nawet wyszło [dwunitrogliceryna zamiast trój? - któż to wie].

    Na półce w bibliotece ojca kolegi znaleźliśmy wspaniałą książkę,
    "Technologia materiałów wybuchowych", kolega podjął próbę zrobienia
    nitrogliceryny według podanego tam opisu. Na szczęście dokładnie
    przeczytał, co może pójść nie tak. Dzięki temu zdążył zwiać, ale altanka
    na działkach nie przeżyła.

    P.P.