  • Data: 2002-11-07 15:02:38
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: MSZ <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-06 08:17, Użytkownik Jaroslaw Druzbinski napisał:

    > Tak a na jaki i z jakiego ?

    A czego używasz, że aż tyle ma patchy do ściągania, jak rozumiem dzień i
    noc, nic tylko patche, patche, patche?

    Ja do redhata mam może jeden patch na miesiąc, który mnie dotyczy i jest
    na tyle istotny, żeby go instalować. Znajomy z FreeBSD też jakoś nie
    narzeka na nadmiar poprawek.

    > A wywalic zbednych tysiecy pakietow wlasnie chcemy. Kazaa2 to jest jeden
    > wielki pakiet ktory nalezy calkiem wyciac nie tylko ograniczyc

    Sorry, ale czy autorzy tego programu zgwałcili ci psa i spalili dom, że
    tak strasznie nienawidzisz ich produktu? Nie to żebym ja go szczególnie
    lubił, badziewny jest istotnie.

    > Jak masz watpliwosci to Twoj problem ale stawiajac zarzut o sciaganiu przez
    > Adminow nie "Adminow" filmow to ciezki zarzut.

    Namnożyło się ostatnio świętych w sieci... Jeden w drugiego legalny na
    600% normy, etyczny i moralny aż do obrzydzenia... Tylko jakoś mi się w to
    wierzyć nie chce. Ale to może ja mam jakiś defekt?

    Jeszcze nie spotkałem takiego admina, który by sobie czasem nie skorzystał
    z nielimitowanego dostępu jaki ma (albo może sobie włączyć). Z umiarem
    większym niż typowy fan kazaa, ale jednak... Ale to może dlatego, że mało
    towarzyski jestem.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)