  • Data: 2002-11-08 14:32:46
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Huginn" <j...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze nie spotkałem takiego admina, który by sobie czasem nie skorzystał
    > z nielimitowanego dostępu jaki ma (albo może sobie włączyć). Z umiarem
    > większym niż typowy fan kazaa, ale jednak... Ale to może dlatego, że mało
    > towarzyski jestem.

    Ja sie z Toba nie zgadzam - my posiadamy piec laczy w roznych miastach i
    musze przyznac, ze filmu, a nawet mp3 sobie nie sciagnalem przez nasze
    lacza - nawet czasu na sl;uchanie czy tez ogladanie nie mamy - pracujemy od
    07:00-02:00. Wszystko co sciagamy to sa sterowniki, patche do linuksa,
    unix'a windy, i innego oprogramowania - a musze przyznac, ze jest tego
    naprawde wiele reasumujac do calego oprogramowania jakie posiadamy oraz nasi
    klienci tez posiadaja:).
    Tak jest z wiekszoscia adminow, providerow, ktorzy maja kilka sieci do
    robienia - nie maja czasu na ogladanie, czy tez sluchanie muzyczki:(

    pozdr
    Jurek