eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya moze elektryczny › Re: a moze elektryczny
  • Data: 2013-04-16 12:51:02
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Michoo,

    Tuesday, April 16, 2013, 12:03:28 PM, you wrote:

    >> No owszem. I to nawet nie 100km, a wielu zadowoli 20-30. Polowa, jesli
    >> bedzie mozliwosc doladowania na parkingu.
    >> Tylko wez pod uwage ze czasem trzeba wiecej ("pojedz odebrac dzieci -
    >> nie moge, pradu mi zabraknie"), ktora to wada znika jesli jest awaryjny
    >> agregat spalinowy, no i pomnoz przez dwa - ten zasieg bedzie potrzebny
    >> takze za pare lat, jak baterie beda zuzyte.
    > Dlatego hybrydy (jak w pociągach ;) ) - masz generator spalinowy, który
    > może pracować w optimum swojej sprawności a przy tym korzysta z dużej
    > gęstości energetycznej paliwa. Masz silnik elektryczny, który dobrze
    > sobie radzi z przeciążeniami przy ruszaniu i w momencie hamowania ładuje
    > superkondensatory dzięki czemu masz "prawdziwe" regenerative braking.
    > Tylko to nadal dobrze brzmi raczej do miejskiego samochodu, ale w
    > korkach powinno działać nieźle.

    Superkondensatory nadal mają zbyt małą pojemność :(
    Dużą gęstość energii ma koło zamachowe ale efekt żyroskopowy katuje
    łożyska :(

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: