  • Data: 2013-04-17 11:09:07
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiepsko lecialy. Jakby TP w przyplywie dobrej woli nie zrobila
    > neostrady, wczesniej DSL, a jeszcze wczesniej tych modemow, to by nadal
    > internet byl dobrem dosc elitarnym - kto ma szczescie mieszkac w zasiegu
    > energicznego providera ten ma, a inny moze sobie wykupic
    > dostep przez telefon, po 10zl/h .. no dobra, dzis to moze komorkowcy by
    > zrobili swoje i byloby 100MB/10zl.

    Nie miałem Neostrady. Pierwszy ciągły internet 12h na dobę miałem przez
    modem 56k z konkurencji TPSA-> DIALOG (TPSA wtedy dalej leciało za 30
    groszy /minuta dostępu) później zmiana na DSL również nie z TPSA bo
    "nie było możliwości technicznych" a ponownie z DIALOG. Więc ja
    osobiście nie zauważyłem ze swojej małej norki we Wrocławiu pozytywnych
    działań TPSA bez kucia w brzuch przez konkurencje
    .

    > Ale to tez dlatego ze technika poszla do przodu i takie predkosci sa
    > osiagalne ... i to za umiarkowane pieniadze.
    >
    > J.

    Może i masz racje. Może właściwie a może i błędnie kojarzże więcej za
    mniej z pojawieniem się konkurencji. Żeby się nie cofać daleko w tył
    wystarczy popatrzeć na to czego dokonał PLAY: za 80 zł dzwonisz gdzie
    chcesz i ile chcesz. Przypominając sobie oferty z przed dwóch lat gdy
    było 3 graczy, oferta dzwonisz ile chcesz za 80 pln to kosmos.
    Przypomnieć należy nieskuteczne kombinacje zmowy trójki istniejących
    operatorów: inna kwota do trójcy świętej a inna do PLAY z naciskiem na
    różnice w reklamie. Przypomnieć należy niedawną wypowiedz Prezesa Orange
    że w Polsce jest miejsce tylko dla dwóch operatorów.