eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya moze elektryczny › Re: a moze elektryczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a moze elektryczny
    Date: Tue, 16 Apr 2013 12:51:02 +0200
    Organization: private
    Lines: 28
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <4...@p...pl.invalid>
    References: <1jtttxuq52dlu$.zr8ultm5pqyg$.dlg@40tude.net>
    <kke6nk$kml$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@g...com>
    <516ae1a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <62dbfqd56kl9.6ah0w92164t4$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <1foi05fyz3ujc$.1mlcgc817mybb.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <516be0a0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <516bef91$0$1250$65785112@news.neostrada.pl> <kkgt98$2qo$2@dont-email.me>
    <516bfa8f$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <516bff06$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <516d1a55$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkj863$n75$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-88-179.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1366109463 13709 37.109.88.179 (16 Apr 2013 10:51:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Apr 2013 10:51:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <kkj863$n75$1@mx1.internetia.pl>
    X-Comment-To: Michoo
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489435
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Michoo,

    Tuesday, April 16, 2013, 12:03:28 PM, you wrote:

    >> No owszem. I to nawet nie 100km, a wielu zadowoli 20-30. Polowa, jesli
    >> bedzie mozliwosc doladowania na parkingu.
    >> Tylko wez pod uwage ze czasem trzeba wiecej ("pojedz odebrac dzieci -
    >> nie moge, pradu mi zabraknie"), ktora to wada znika jesli jest awaryjny
    >> agregat spalinowy, no i pomnoz przez dwa - ten zasieg bedzie potrzebny
    >> takze za pare lat, jak baterie beda zuzyte.
    > Dlatego hybrydy (jak w pociągach ;) ) - masz generator spalinowy, który
    > może pracować w optimum swojej sprawności a przy tym korzysta z dużej
    > gęstości energetycznej paliwa. Masz silnik elektryczny, który dobrze
    > sobie radzi z przeciążeniami przy ruszaniu i w momencie hamowania ładuje
    > superkondensatory dzięki czemu masz "prawdziwe" regenerative braking.
    > Tylko to nadal dobrze brzmi raczej do miejskiego samochodu, ale w
    > korkach powinno działać nieźle.

    Superkondensatory nadal mają zbyt małą pojemność :(
    Dużą gęstość energii ma koło zamachowe ale efekt żyroskopowy katuje
    łożyska :(

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: