  • Data: 2013-04-16 16:59:51
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości

    >Gniazdko na parkingu.

    Ok, troche pomoze.

    > Powyżej 100 km spalinowy samochód.

    Ok, ale to juz ogranicza. Nie kupie sobie elektrycznego zamiast
    spalinowego. Moze jako drugi w rodzinie.

    >Ile razy w roku jedziesz nad Adriatyk, 2xrazy?

    Wystarczy ze raz, nie mam ochoty spedzac 3 nocy w drodze i trzech
    wracajac.
    Owszem, moge wypozyczyc, moge poleciec ..

    >Widziałeś z linkowany artykuł do baterii z grafenu ładujących się w
    >5s

    Nie widzialem, ale tu RoMan ma racje. 50kWh w 5s - wiesz jakie to moce
    i prady ?
    Ok, moze byc w 2, a nawet w 5 minut - nadal troche duzo.
    Poza tym poczekajmy az beda dostepne - ja juz z 10 lat czekam na
    ogniwa paliwowe do telefonu, co to niby juz za chwileczke, juz za
    momencik mialy byc do kupienia.

    J.