    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Fri, 1 Mar 2024 10:15:14 +0000

    On 01/03/2024 10:02, Cezar wrote:

    > Może ja się obracam w złych kręgach ale wg mnie rybie usta znacznie
    > bardziej dają po oczach w PL.

    pewnie ja przesadziłem - usta to świetny biznes więc co drugi garaż to
    robi, a pewnie nie kosztują fortuny (albo kosztują więc trzba pokazać
    swój status?). Powinienem dać to w cudzysłów- dużo większą potrzebą jest
    tutaj pewnie zioło czy piwo w pubie- chodziło mi tylko o fakt życia bez
    stresu, bo socjalistyczne państwo się mną zaopiekuje - więc rób jak
    najmniej, kombinuj i żyj.
    Wczoraj przypadkiem natrafiem na artykuł, gdzie rodzina się skarżyła, że
    ma od państwa 1-pokojowe mieszkanie, a właśnie robi 3 dziecko. rodzina
    dwóch zdrowych osób i zdrowych dzieci. Okazało się, że mieli dwie oferty
    na większe lokum, ale odrzucili, bo im się lokalizacja nie podobała. Dla
    mnie jest to nie do pomyślenia - jak miałbym problemy, byłbym wdzięczny
    za każdą pomoc, a pierwsze co to robiłbym nadgodziny żeby polepszyć swój
    stan (tak właśnie robiłem po przyjeździe tutaj) a nie prosił o pomoc -
    ale im się należy od państwa, ci co robią więcej mają im się dołożyć.

    Lukasz