  • Data: 2024-03-01 20:11:44
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-03-01 o 18:30, Wiesiaczek pisze:

    > Ja po technikum pracowałem dla firm francuskich na stanowisku inżyniera.
    > Byłem jedynym odpowiedzialnym za montaż maszyn w kilkudziesięciu krajach
    > świata których wartość zaczynała się od miliona euro.
    > Powyżej czterech godzin lotu należała się klasa biznes, hotel min.
    > 4-gwiazdkowy, wynajęty samochód klasy średniej, i nielimitowane rachunki
    > w restauracjach (z alkoholami włącznie).
    > O zarobkach nie wspomnę :)

    > Jak już napisałem, mnie dał :)

    Inaczej rozumiemy rozwój.
    Dla mnie na samej górze rozwoju są badania podstawowe.
    Potem jest opracowywanie praktycznych zastosować wyników tych badań.
    Potem jest wdrażanie tego do przemysłowego wykorzystanie (projektowanie
    konkretnych urządzeń i systemów).
    Ich instalacja, obsługa, konserwacja to sam dół rozwoju.

    > Masz po prostu ograniczone horyzonty.
    > Możesz umrzeć w niewiedzy, Twój wybór :)))

    Każdy ma bardziej lub mniej ograniczone, ale ograniczone.
    P.G.