-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
Date: Wed, 01 Feb 2012 17:23:04 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
<1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
<d...@4...net>
<1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
<jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
<eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
<jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
<jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
<jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
<jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
<jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
<jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl> <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-14-184.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1328113384 29391 178.36.14.184 (1 Feb 2012 16:23:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 16:23:04 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430802
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01-02-2012 17:15, The_EaGle pisze:
> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie
Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.
> w crash teście będzie różnie niż w modelu?
Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.
> Crash test jest do sprawdzania wytrzymałości samochodu a nie testowania
> opóźnienia...
Serio? To po co "rozbijają" jakieś maluchy w tempie spacerowym? Nie mogą
czy nie chcą wsadzić tam tego wynalazku i uderzyć z prawdziwą prędkością?
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 17:29 kamil
- 01.02.12 17:50 The_EaGle
- 01.02.12 18:14 DoQ
- 01.02.12 18:20 DoQ
- 01.02.12 18:47 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:21 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:57 DoQ
- 01.02.12 20:14 J.F.
- 01.02.12 20:35 Andrzej Lawa
- 01.02.12 20:49 Artur Maśląg
- 01.02.12 20:57 J.F.
- 01.02.12 21:01 J.F.
- 01.02.12 21:21 DoQ
- 01.02.12 21:44 J.F.
- 01.02.12 22:03 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=