-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: The_EaGle <g...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
Date: Wed, 01 Feb 2012 17:15:01 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
<1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
<d...@4...net>
<1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
<jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
<eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
<jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
<jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
<jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
<jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
<jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
<jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328112901 23957 195.136.33.140 (1 Feb 2012 16:15:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 16:15:01 +0000 (UTC)
X-User: theeagle
In-Reply-To: <jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430798
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-01 17:05, DoQ pisze:
> W dniu 01-02-2012 17:02, The_EaGle pisze:
>
>>> Ręce opadają... Na uczelniach zamontowali taki zderzak do samochodu i
>>> zrobili prawdziwy "krasztest" ? Jeśli tak to pokaż.
>> No właśnie ręce opadają. Sugerujesz że opóźnienie w realnym crash teście
>> za 100 tyś euro będzie inne niż w modelu za 2 tyś PLN?
>
> Jaki krasztest za 100tyś euro? Bierzesz samochód za 2000PLN, montujesz
> cudowny wynalazek - organizujesz odpowiednie miejsca, lub korzystasz z
> istniejącego, rozpędzasz samochód do 65km/h i uderzasz nim w betonową
> przeszkodę. Potrzebujesz 450.000PLN żeby rozbić samochód o betonową ścianę?
Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie
w crash teście będzie różnie niż w modelu?
Crash test jest do sprawdzania wytrzymałości samochodu a nie testowania
opóźnienia...
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 17:23 DoQ
- 01.02.12 17:29 kamil
- 01.02.12 17:50 The_EaGle
- 01.02.12 18:14 DoQ
- 01.02.12 18:20 DoQ
- 01.02.12 18:47 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:21 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:57 DoQ
- 01.02.12 20:14 J.F.
- 01.02.12 20:35 Andrzej Lawa
- 01.02.12 20:49 Artur Maśląg
- 01.02.12 20:57 J.F.
- 01.02.12 21:01 J.F.
- 01.02.12 21:21 DoQ
- 01.02.12 21:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=