    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Znów kadrowanie...
    Date: Tue, 19 Aug 2014 12:38:10 +0200

    W dniu 2014-08-19 08:29, bratart pisze:

    > Ty tak na serio? Obyś tylko się nie zagalopował w swych osądach i nie
    > eksterminował nam np. architektów.

    Eeee...szczerze mówiąc, nie rozumiem o czym piszesz.Czy ja kogoś gdzieś
    osądziłem? :-) Czy ja kogoś gdzieś eksterminuję? To brzmi tak jakbyś
    komentował kogoś innego w moim wątku :-)

    Jedyne co napisałem, to fakt, że artyści tworzą galerie czasem przez
    lata i to w sposób nieplanowy. Czy naprawdę nigdy nie widziałeś
    konkretnego obrazu danego artysty prezentowanego w trakcie dwóch różnych
    tematycznie galerii???? Czy sądzisz, że artysta wie jakie galerie i
    gdzie będą się odbywały z udziałem jego prac za np 10 lat i będzie się
    do nich przygotowywał?? :-D

    > Nie znam ani jednego cenionego artysty który nie wie co robi.
    > Lub robi coś bez zamysłu.

    Ja też nie i nie ma to związku z moimi słowami.

    > Jak masz dobry pomysł, temat i opanowany kanon to wystawiasz się nawet
    > jutro (o ile uda się temat zrealizować). Szkoda tylko, że wystaw jakby
    > coraz mniej. Kiedyś popełniłem serie "Pod skorupą" i były to zdjęcia
    > ceglanych murów z których poodlatywał tynk. Tytuły "Pod ratuszem", "Pod
    > sklepem", "Pod dworcem" itp. Interpretacje były różne - mniej lub
    > bardziej zbliżone do tego co "autor miał na myśli". Kompozycje zdjęć
    > podręcznikowe. Dobrze odebrana wystawa, miłe opinie. Próżność zaspokojona.

    Ok, czy zdjęcia z serii "pod skorupą" nie będą się nadawały do
    nieplanowanej wystawy "Życie i twórczość Bratart"?

    > Inna sprawa - jak nie robisz "takich" zdjęć dla kasy czy sławy to po co
    > nam tu dupę zawracasz jakimś nudnym gniotem... ;)

    Wiesz... nie sądziłem, że jestem na forum wyłącznie dla osób robiących
    kasę i sławę a reszta tylko dupę zawraca. Jesteś drugą osobą, która
    zaleca (nie wprost) przeniesienie się na zagraniczne fora jako bardziej
    właściwe dla mnie. Tak też postąpię. Miłego dnia.

    Marek