  • Data: 2010-08-20 08:54:41
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-20 01:26:47 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Nieeee, nooo, strasznie poważnie podszedłeś do żartu ; )

    A bo jakiś taki słaby był :-P

    > Co oczywiście nie zmienia faktu, że istnieją tacy ludzie jak
    > zasymulowałem w poprzednim wpisie. I to bynajmniej nie jakaś dresiarnia
    > na dopalaczach. Innymi oczywiście słowy, wyrażają właśnie coś takiego.
    > Miałem kiedyś rozmowę z gościem na poziomie, który kompletnie nie
    > chwytał niczego związanego z fotografią choć był zainteresowany
    > nowinkami - konkluzja była właśnie taka.

    Ależ ok. Tylko jeśli by trzymać się adekwatności porównania, to po
    stronie audio trza by postawić miniwieże Manty kontra na przeciw
    powiedzmy McIntosha z oddzielnym przedwzmacniaczem i końcówkami mocy. I
    jeśli dla kogoś nie będzie różnicy _praktycznej_, to luz, może sobie
    mieć taki poziom wymagań, który Manta w zupełności zaspokoi.
    Ale mówić o wpływie jakości kabli na muzykę (zwłaszcza kabla
    sieciowego), to tak jakby dywagować o poziomie szumów w zależności od
    tego, na jakiej karcie zdjęcie zostało zapisane w aparacie. I teraz
    ktoś próbuje sprzedawać kilkugigową kartę za powiedzmy 10000 zł i
    twierdzi że gwarantuje ona niższy poziom szumów i większą dynamikę
    zdjęć niż produkty konkurencji.

    de Fresz