  • Data: 2010-08-22 15:41:58
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
    > Byś się zdziwił, co prawda nie w wypadku kolumn Tonsila,
    > ale Diora-Świdnica. Moim prywatnym zdaniem ich niektóre
    > konstrukcje(topowe modele serii Polaris) do teraz (mimo
    > że były produkowane w latach 1997-2003) potrafią grać
    > lepiej od części zdecydowanie(i to nawet parukrotnie)
    > droższych współcześnie produkowanych kolumn, które niby
    > powinny reprezentować tą samą klasę sprzętu, względnie
    > porównywalne osiągi.

    W kolumnach stało się to samo, co w obiektywach - wlazły komputery,
    policzyły i mamy nowe możliwości z niczego. Taki np. 14-150 olka - on
    nie miał prawa istnieć jeszcze kilka lat temu. Podobnie jak 15-85 canona
    itd.
    Takoż były fajne rzeczy kiedyś (jak i w optyce), ale dziś już inne prawa
    tu rządzą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl