  • Data: 2010-08-22 14:04:51
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i4in7p$ur$1@node2.news.atman.pl...

    > W audiofilstwie o to chodzi. Nie o jakość sprzętu, a o ideologię do tego
    > dopisaną. Każdorazowe wystąpienie w opisie słów: mięsisty, pełny,
    > wypełnienie sceny, wysycony, soczysty podwyższa cenę o 5% (uwaga,
    > procent składany).

    > --
    > http://szumofob.eu

    Coś wam powiem, dotychczas nie wierzyłem w "dźwięk audiofilski" i te
    wszystkie określenia które kolega tu przytacza (mięsisty, pełny,
    wypełnienie sceny ... itp.) śmieszyły mnie. Do momentu gdy kupiłem sobie
    .... playerek mp4 sony. Dopiero wtedy zrozumiałem co to jest dźwięk
    audiofilski i że te wszytkie określenia mogą jednak odzwierciedlać prawdziwe
    przeżycia słuchacza.

    Pozdrawiam grupę,
    Krzychu