  • Data: 2010-08-20 17:30:32
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:i4lfsh$5jk$1@inews.gazeta.pl...

    > A bo jakiś taki słaby był :-P

    Aaaaach, okrutny jesteś ; )

    > Ależ ok. Tylko jeśli by trzymać się adekwatności porównania, to po stronie
    > audio trza by postawić miniwieże Manty kontra na przeciw powiedzmy
    > McIntosha z oddzielnym przedwzmacniaczem i końcówkami mocy. I jeśli dla
    > kogoś nie będzie różnicy _praktycznej_, to luz, może sobie mieć taki
    > poziom wymagań, który Manta w zupełności zaspokoi.

    Z tym mogłoby być różnie.
    Moze nie w konforntacji tych akurat marek ale gdzieś w sieci mi się obił o
    oczy wątek na jakimś anglojęzycznym forum gdzie pokazywali dwa klocki. Jeden
    jakiś "markowy brytyjski", drugi bezmarkowy chiński o nazwie kompletnie
    nieznanej u nas. Były fotografie jednego i drugiego w środku - były to te
    same urządzenia, nawet kolory kabli w wiązkach się zgadzały ; )
    Nie wiem jak z McIntoshem, może klepią go w US.

> [...]
    > potrzebna. I tu, czy to będzie komórka do robienia zdjęć, czy Manta do
    > słuchania muzyki, można sobie dyskutować o tym co dla kogo będzie wyborem
    > optymalnym tudzież poziomem "wystarczająco dobrym". Ale ekscytacja
    > elementami nie mającymi realnego wpływu ani na jakość (czy to muzyki, czy
    > zdjęć), ani na wygodę użytkowania, no może z jakąś tam wartością
    > estetyczną (owszem, przyznaję że niektóre kable audiofilskie są zwyczajnie
    > ładne, tylko co z tego, skoro będą leżały gdzieś za regałem...),
    > wynoszenie ich do poziomu bożka, przy cenie na poziomie 10000% realnej

    Aż mi się nie chce wierzyć, że to istnieje.

    adam