  • Data: 2010-08-20 09:39:59
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-20 10:54:41 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > I jeśli dla kogoś nie będzie różnicy _praktycznej_, to luz, może sobie
    > mieć taki poziom wymagań, który Manta w zupełności zaspokoi.

    Uciekła mi w trakcie pisanie jedna myśl - rzecz w tym, że patrząc
    obiektywnie różnica pomiędzy wspomnianymi sprzętami jest - i
    teoretyczna i praktyczna, przy odrobinie samozaparcia możliwa do
    pomierzenia. Kwestią podlegającą subiektywnej ocenie jest to, czy komuś
    ta lepszość jest potrzebna. I tu, czy to będzie komórka do robienia
    zdjęć, czy Manta do słuchania muzyki, można sobie dyskutować o tym co
    dla kogo będzie wyborem optymalnym tudzież poziomem "wystarczająco
    dobrym". Ale ekscytacja elementami nie mającymi realnego wpływu ani na
    jakość (czy to muzyki, czy zdjęć), ani na wygodę użytkowania, no może z
    jakąś tam wartością estetyczną (owszem, przyznaję że niektóre kable
    audiofilskie są zwyczajnie ładne, tylko co z tego, skoro będą leżały
    gdzieś za regałem...), wynoszenie ich do poziomu bożka, przy cenie na
    poziomie 10000% realnej wartości, to czysta głupota.

    de Fresz