  • Data: 2009-06-01 16:17:25
    Temat: Re: Znaki na blasze
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W.Kr." <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:612bc828-5125-4393-b886-77225ff0eaf5@s28g2000vb
    p.googlegroups.com...
    On 1 Cze, 17:02, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:

    > Ty lepiej gadaj o tych przepisacha a nie jakichś tabliczkach, numeratorach
    > i zawieszkach ;)
    >
    > --
    > Doc,
    > Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK
    > poznańskihttp://www.7dak.pl/http://www.7dak.fora.pl/

    To potraktuj gąsiory jak towarzystwo akredytowane i pozawieszaj im na
    szyjach tabliczki z nazwą / numerem przepisu, a nawet na odwrocie
    skrócony przepis,datą itp. Zafoliuj kartoniki albo oprysk lakierem
    bezbarwnym, dziurki zrób dziurkaczem. Na wsjakij pożarnyj słuczaj
    napisz-opisz numer na gąsiorze, są takie trwałe pisaki na szkło i nie
    tylko. I niech się macerują.
    Nam daj przepisy i zarezerwuj po małej falszeczce.
    Pozdrowienia , W.Kr.

    FLASZECZCE... FLASZECZCE... i wcale nie muszą być małe...
    Ja też się piszę na te flaszeczki i przepisy...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.