  • 71. Data: 2011-08-30 17:53:12
    Temat: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl...

    > jedno jest skutkiem drugiego

    > wlałeś syntetyk przed wymianą uszczelniaczy czy po?

    > takiej, że po wlaniu syntetyka zaczął "przeciekać" jak durszlak... Dla
    > mnie to parch, a nie silnik.

    "takie zwierzę nie istnieje"

  • 72. Data: 2011-08-30 18:26:49
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > EOT.

    masz rację - EOT, Ty wiesz lepiej...

  • 73. Data: 2011-08-30 18:40:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > masz rację - EOT, Ty wiesz lepiej...

    Po pierwsze mam swoje zdanie i nic w tym złego, po drugie - to był mój
    samochód i akurta tu wiem lepiej w jakim był a w jakim nie był stanie...

    To Ty próbujesz mi udowodnić, ze znałeś ten samochód lepiej ode mnie..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 74. Data: 2011-08-30 18:46:46
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > samochód i akurta tu wiem lepiej w jakim był a w jakim nie był stanie...
    >
    > To Ty próbujesz mi udowodnić, ze znałeś ten samochód lepiej ode mnie..

    jakbyś doczytał to mam dwa auta, oba jeżdża na syntetyku - jeden ma
    >300tyś, drugi 700 tyś. , wcześniej obydwoje właścicieli-debili (bo
    tego ująć inaczej nie można) lali do nich minerał. Po zmianie na
    syntetyk nic się nie "rozszczelniło", a uszczelniacze na wale lały już
    wcześniej, tylko debil zamiast go wymienić to nalał "gęstego" oleju
    ciesząc się swoją "profesjonalną naprawą". Tyle mojego, dlatego cieszę
    się, że z Twojej strony EOT, przynajmniej nie mam co przekonywać, bo
    "wiesz lepiej...".

  • 75. Data: 2011-08-30 18:55:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Olo,

    Tuesday, August 30, 2011, 4:26:40 PM, you wrote:

    [...]

    > naprawia, a nie leje "gęstrzy" olej.

    Nie znasz się - "genszczy".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 76. Data: 2011-08-30 20:01:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-30 15:40, Olo pisze:

    > ale LOL tego nie rozumie i będzie LOL'ował bo on wie lepiej... szkoda
    > czasu.

    To nawet nie o to chodzi, bo istotnie można czasami zaobserwować że
    gęsty olej znika z silnika wolniej niż rzadki.

    Ale nie jest to związane z "uszczelniającym syfem", a po prostu
    fizycznymi właściwościami oleju.

    Bo jak wygląda simmering to sobie każdy może obejrzeć i tam się niczego
    syfem nie uszczelni.

  • 77. Data: 2011-08-30 21:00:27
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Hello Olo,
    >
    > Tuesday, August 30, 2011, 4:26:40 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie znasz się - "genszczy".

    sor ry :)

  • 78. Data: 2011-08-31 01:24:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Hello Olo,
    >
    > Tuesday, August 30, 2011, 4:26:40 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie znasz się - "genszczy".

    gensciejszy

  • 79. Data: 2011-08-31 12:13:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, August 31, 2011, 1:24:11 AM, you wrote:

    > gensciejszy

    Tysz mosze być.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 80. Data: 2011-08-31 13:14:56
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-08-30 17:46, Olo pisze:

    > ja na syntetyku zrobiłem 700 tyś. i o czym to świadczy?

    Męczysz wątek.
    Odpowiedź prosta, minerał ma gorsze właściwości niż synt., więc jadąc
    200 kkm na min. i synt., na tym pierwszym auto (w sensie silnik) będzie
    bardziej zużyte niż te z synt.
    Dalej, jak teraz auto z minerała zalejesz syntetykiem, to wypłuczesz mu
    całą maź, która pozwala autu jeszcze jeździć. I tyle.
    Rady w sensie "jak masz rzęcha to se wyremontuj" są bez sensu, zawsze
    możesz radzić kupić nowe auto w salonie.
    \ww