-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 30 Aug 2011 20:01:19 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
<j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
<j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
<j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
<j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<j3gve1$78o$1@news.onet.pl> <4e5c187d$0$3504$65785112@news.neostrada.pl>
<j3ip89$5ap$2@news.onet.pl>
In-Reply-To: <j3ip89$5ap$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <4e5d256e$0$3502$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.251.216
X-Trace: 1314727279 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3502 83.25.251.216:10735
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394923
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-30 15:40, Olo pisze:
> W dniu 2011-08-30 00:53, Tomasz Pyra pisze:
>> To że z dziurawego silnika olej rzadszy będzie się wylewał chętniej niż
>> olej gęstszy, to jest oczywiste - wystarczy porównać który jak wylewa
>> się z butelki (zwłaszcza jak jest trochę chłodniej). W silniku jest tak
>> samo.
>
> ale LOL tego nie rozumie i będzie LOL'ował bo on wie lepiej... szkoda
> czasu.
To nawet nie o to chodzi, bo istotnie można czasami zaobserwować że
gęsty olej znika z silnika wolniej niż rzadki.
Ale nie jest to związane z "uszczelniającym syfem", a po prostu
fizycznymi właściwościami oleju.
Bo jak wygląda simmering to sobie każdy może obejrzeć i tam się niczego
syfem nie uszczelni.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.11 21:00 Olo
- 31.08.11 01:24 Tomasz Pyra
- 31.08.11 12:13 RoMan Mandziejewicz
- 31.08.11 13:14 Wojciech Wrodarczyk
- 31.08.11 13:20 Wojciech Wrodarczyk
- 31.08.11 15:44 Olo
- 31.08.11 20:21 Kuba \(aka cita\)
- 31.08.11 23:18 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=