eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 30 Aug 2011 20:01:19 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
    <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3gve1$78o$1@news.onet.pl> <4e5c187d$0$3504$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3ip89$5ap$2@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j3ip89$5ap$2@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4e5d256e$0$3502$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.251.216
    X-Trace: 1314727279 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3502 83.25.251.216:10735
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394923
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-30 15:40, Olo pisze:
    > W dniu 2011-08-30 00:53, Tomasz Pyra pisze:
    >> To że z dziurawego silnika olej rzadszy będzie się wylewał chętniej niż
    >> olej gęstszy, to jest oczywiste - wystarczy porównać który jak wylewa
    >> się z butelki (zwłaszcza jak jest trochę chłodniej). W silniku jest tak
    >> samo.
    >
    > ale LOL tego nie rozumie i będzie LOL'ował bo on wie lepiej... szkoda
    > czasu.

    To nawet nie o to chodzi, bo istotnie można czasami zaobserwować że
    gęsty olej znika z silnika wolniej niż rzadki.

    Ale nie jest to związane z "uszczelniającym syfem", a po prostu
    fizycznymi właściwościami oleju.

    Bo jak wygląda simmering to sobie każdy może obejrzeć i tam się niczego
    syfem nie uszczelni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: