eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Tue, 30 Aug 2011 17:53:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <j3j115$e4j$1@news.onet.pl>
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
    <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3gpna$pv7$1@inews.gazeta.pl> <j3ip5s$5ap$1@news.onet.pl>
    <j3ipr4$al7$1@news.onet.pl> <j3irv2$m9b$1@news.onet.pl>
    <j3itk0$nbl$1@inews.gazeta.pl> <j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afok228.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314719590 14483 178.42.114.228 (30 Aug 2011 15:53:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Aug 2011 15:53:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110826-0, 2011-08-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394900
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-30 16:54, Kuba (aka cita) pisze:
    >> ale rozumiesz różnice między rozszczelnieniem silnika po nalaniu
    >> syntetyka, a próbą uszczelniania silnika przez lanie minerała?
    >
    > jedno jest skutkiem drugiego
    >
    >>
    >> Napisałem wyraźnie, ze po rozszczelnieniu wymieniłem uszczelniacze....
    >> to raz, a dwa - skoro na minerale auto przejechało wiele kilometrów i
    >> taki samochód kupiłem a później zmiana na sytnetyk spowodowała
    >> perturbacje, któych wczesniej nie było.
    >
    > wlałeś syntetyk przed wymianą uszczelniaczy czy po?
    >
    >> Na jakiej podstawie oceniach silnik jako parch?
    >
    > takiej, że po wlaniu syntetyka zaczął "przeciekać" jak durszlak... Dla
    > mnie to parch, a nie silnik.

    "takie zwierzę nie istnieje"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: