  • 81. Data: 2011-08-31 13:20:02
    Temat: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-08-30 18:46, Olo pisze:

    > jakbyś doczytał to mam dwa auta, oba jeżdża na syntetyku - jeden ma
    > tego ująć inaczej nie można) lali do nich minerał. Po zmianie na
    > syntetyk nic się nie "rozszczelniło", a uszczelniacze na wale lały już
    > wcześniej, tylko debil zamiast go wymienić to nalał "gęstego" oleju
    > ciesząc się swoją "profesjonalną naprawą". Tyle mojego, dlatego cieszę
    > się, że z Twojej strony EOT, przynajmniej nie mam co przekonywać, bo
    > "wiesz lepiej...".

    podsumowując, też po kupnie auta zmieniłem olej z min. na synt., przy
    przebiegu 100 000 km, ale uważam, że to relatywnie mały przebieg
    (kwestia oczywiście jaki silnik w jakim aucie), przy małym silniku w
    dużym aucie i przebiegu 200 kkm nie odważył bym się na tą zmianę.

  • 82. Data: 2011-08-31 15:44:03
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 13:14, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > Męczysz wątek.

    jesteś pewien, że to ja męczę?

    > Odpowiedź prosta, minerał ma gorsze właściwości niż synt., więc jadąc
    > 200 kkm na min. i synt., na tym pierwszym auto (w sensie silnik) będzie
    > bardziej zużyte niż te z synt.
    > Dalej, jak teraz auto z minerała zalejesz syntetykiem, to wypłuczesz mu
    > całą maź, która pozwala autu jeszcze jeździć. I tyle.
    > Rady w sensie "jak masz rzęcha to se wyremontuj" są bez sensu, zawsze
    > możesz radzić kupić nowe auto w salonie.

    nie zrozumiałeś, ale nie chcę mi się kolejny raz "męczyć"...

  • 83. Data: 2011-08-31 20:21:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > "gęstego" oleju ciesząc się swoją "profesjonalną naprawą". Tyle mojego,
    > dlatego cieszę się, że z Twojej strony EOT, przynajmniej nie mam co

    co sie do jasnej cholery miało rozszczelnić, skoro leciało już wczesniej.
    Weź sie kuźwa zastanów co piszesz...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 84. Data: 2011-08-31 23:18:49
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > co sie do jasnej cholery miało rozszczelnić, skoro leciało już
    > wczesniej. Weź sie kuźwa zastanów co piszesz...

    no właśnie, w końcu dotarło do synapsy i zrozumiałeś, dziękuję za rozmowę.