  • 1. Data: 2011-08-28 19:28:43
    Temat: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    bramy, a na nich antena satelitarna.
    Na innych też są, ale rzadziej.

    Do czego to ?

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2011-08-28 19:31:06
    Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    > bramy, a na nich antena satelitarna.
    > Na innych też są, ale rzadziej.
    >
    > Do czego to ?

    Do przeglądania archiwum grupy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-08-28 19:37:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.08.2011 19:28, WW pisze:
    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    > bramy, a na nich antena satelitarna.
    > Na innych też są, ale rzadziej.

    To juz sie staje nudne powoli...
    viatoll

  • 4. Data: 2011-08-28 19:38:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    > bramy, a na nich antena satelitarna.
    > Na innych też są, ale rzadziej.

    to bramy do piekieł

    ps. poczytaj troche grupe, poczytaj troche wiadomości, zastanów sie i pewnie
    sam sie dowiesz.

    ps2. a jak Ci sie nie uda, to poszukaj pod hasłem ViaToll

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-08-28 19:58:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

    > Do czego to ?

    Do permanentnej inwigilacji! ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2011-08-28 19:59:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze:
    > Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

    > Do permanentnej inwigilacji! ;P

    Drzwi pod prądem, światło w podłodze, wszystko to popieprzone!

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-08-28 20:11:30
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
> [...]

    Heh ;) z księżyca wrócił? :D

  • 8. Data: 2011-08-28 20:36:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-28 19:59, Grejon pisze:

    > Drzwi pod prądem, światło w podłodze, wszystko to popieprzone!

    ...a jak nie bedziesz jadl okruszkow to Cie Pani zamknie jak nas tutaj ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-08-28 22:05:42
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze:
    > Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

    > Do permanentnej inwigilacji! ;P

    Kobieta mnie bije...

  • 10. Data: 2011-08-28 22:15:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WW

    > Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
    > bramy, a na nich antena satelitarna.
    > Na innych też są, ale rzadziej.
    >
    > Do czego to ?

    Wyłapują zbyt wysokie ciężarówki.