  • 1. Data: 2011-08-27 23:59:02
    Temat: Großglockner-Hochalpenstrasse
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Wiecie może jakie oznaczenie ma trasa Grossglockner-Hochalpenstrasse
    wzdłuż lodowca Grossglockner w Austrii?

    Pozdro
    Marek

  • 2. Data: 2011-08-28 00:09:42
    Temat: Re: Großglockner-Hochalpenstrasse
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.08.2011 23:59, Marek pisze:
    > Wiecie może jakie oznaczenie ma trasa Grossglockner-Hochalpenstrasse
    > wzdłuż lodowca Grossglockner w Austrii?

    http://tinyurl.com/3fync58

    A teraz powiedz, ze sam nie szukales.

  • 3. Data: 2011-08-28 00:18:27
    Od: Marek <w...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 00:09, neoniusz pisze:

    > http://tinyurl.com/3fync58
    >
    > A teraz powiedz, ze sam nie szukales.

    A nie powiem :) Ale dzięki.

    Pozdro
    Marek

  • 4. Data: 2011-08-28 11:02:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.08.2011 00:18, Marek pisze:

    > A nie powiem :) Ale dzięki.

    ;)
    A prosze bardzo!
    Ale jak tam sie wybierasz, to uwazaj:

    "W Vorarbergu powyżej 1400 metrów nad poziomem morza, pada snieg,
    dziesiątki zaskoczonych wczasowiczów uwięzło w górskich hotelach. Drogi
    i przełęcze odsnieżają pługi. Słynna widokowa trasa samochodowa w
    pobliżu lodowca Grossglockner została zamknięta z powodu intensywnych
    opadów sniegu. W Burgenlandzie huragan uderzył o godzinie 16.00"

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/niebezpieczna-wichur
    a-coraz-blizej-polski,1,4831997,wiadomosc.html

  • 5. Data: 2011-08-28 11:40:02
    Od: Marek <w...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 11:02, neoniusz pisze:

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/niebezpieczna-wichur
    a-coraz-blizej-polski,1,4831997,wiadomosc.html

    Czytałem o tym, ale planowany przejazd to dopiero mniej więcej połowa
    września. Może akurat dobrze trafimy.

    Pozdro
    Marek

  • 6. Data: 2011-08-28 16:07:18
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-08-2011 o 11:40:02 Marek <w...@o...pl> napisał(a):

    > Czytałem o tym, ale planowany przejazd to dopiero mniej więcej połowa
    > września. Może akurat dobrze trafimy.

    https://picasaweb.google.com/ogladaj/AustriaGrossglo
    cknerhochalpenstrasse

    zobacz też:
    https://picasaweb.google.com/ogladaj/AustriaSilvrett
    ahochalpenstrasse

    oraz:
    https://picasaweb.google.com/ogladaj/AustriaGletsche
    rpanoramastrasse

  • 7. Data: 2011-08-29 04:19:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek

    > Wiecie może jakie oznaczenie ma trasa Grossglockner-Hochalpenstrasse
    > wzdłuż lodowca Grossglockner w Austrii?

    Ja nie wiem. ;)