-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
Date: Wed, 31 Aug 2011 13:14:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <j3l53f$qp2$1@node2.news.atman.pl>
References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
<j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
<j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
<j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
<j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<j3gpna$pv7$1@inews.gazeta.pl> <j3ip5s$5ap$1@news.onet.pl>
<j3ipr4$al7$1@news.onet.pl> <j3irv2$m9b$1@news.onet.pl>
<j3itk0$nbl$1@inews.gazeta.pl> <j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host942310250.microchip.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1314789296 27426 94.231.0.250 (31 Aug 2011 11:14:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Aug 2011 11:14:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
In-Reply-To: <j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395030
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-30 17:46, Olo pisze:
>
> ja na syntetyku zrobiłem 700 tyś. i o czym to świadczy?
>
Męczysz wątek.
Odpowiedź prosta, minerał ma gorsze właściwości niż synt., więc jadąc
200 kkm na min. i synt., na tym pierwszym auto (w sensie silnik) będzie
bardziej zużyte niż te z synt.
Dalej, jak teraz auto z minerała zalejesz syntetykiem, to wypłuczesz mu
całą maź, która pozwala autu jeszcze jeździć. I tyle.
Rady w sensie "jak masz rzęcha to se wyremontuj" są bez sensu, zawsze
możesz radzić kupić nowe auto w salonie.
\ww
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.11 13:20 Wojciech Wrodarczyk
- 31.08.11 15:44 Olo
- 31.08.11 20:21 Kuba \(aka cita\)
- 31.08.11 23:18 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=