-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
Date: Fri, 28 Sep 2012 15:15:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <k447te$b1c$1@node1.news.atman.pl>
References: <k41g2f$4kf$1@mx1.internetia.pl> <k41g1l$hmn$1@node1.news.atman.pl>
<k41h5p$j46$1@node1.news.atman.pl> <k41lrp$hq5$1@node2.news.atman.pl>
<k41oe1$b3k$1@usenet.news.interia.pl> <k41otp$kjn$1@node2.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<k41q9b$lml$1@node2.news.atman.pl>
<h...@4...com>
<k41qf2$lml$3@node2.news.atman.pl> <k421pm$mpi$1@mx1.internetia.pl>
<k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
Reply-To: "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: user-109-243-175-193.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1348838127 11308 109.243.175.193 (28 Sep 2012 13:15:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Sep 2012 13:15:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
In-Reply-To: <d...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466929
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-28 14:54, r...@k...pl pisze:
> Thu, 27 Sep 2012 19:29:48 +0200, w <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>, Lewis
> <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):
>
>> Jest prosty sposob na sprawdzenie jakości oleju, jeździć na jednym przez
>> jakieś 100kkm zdjąć misę i zobaczyć ile jest w niej syfu, tandetne
>> półsyntetyki czy nawet pseudosyntetyki oparte o HC będą skutkować
>> nagromadzeniem różnego rodzaju pozostałości... Oleje w pełni syntetyczne
>> na bazie estrów i PAO oraz faktycznie zawierające dodatki
>> uszlachetniające a nie tylko na kartce pozostawią silnik czyściutki.
>
> Jak rozumiem, to "te tandetne półsyntetyki" ładnie wypłukują wszystkie
> nieczystości z silnika, natomiast te "w pełni syntetyczne z dodatkami" z
> niczego silnika nie wymyją?
>
Nie, właśnie odwrotnie. Nagromadznie powstanie z badziewnego
półsyntetycznego oleju którego baza jest tak czy siak w znacznej mierze
mineralna
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.12 14:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=