eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <exk1fhk2u02t$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1ucvlahp15erc$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <fhfn697kkol9$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lvf6re53bc8e$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <kyxfheoct2ug$.dlg@myjk.org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 18 Sep 2018 16:59:56 GMT
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1537289996 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 602 77.65.80.250:50906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3164
    X-Received-Body-CRC: 2274954793
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639960
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Teraz pytam ponownie, co było nabrojone w tych autach, albo jakiego
    > wała chciało ukręcić ASO, że trzeba było aż wymienić DPF czyli kto
    > był temu winien. Wg mnie użytkownik, bo nie ma innych możliwości aby
    > zajechać DPF (no, można go jeszcze spalić), albo ASO chcące wydymać
    > użytkownika (co się oczywiście zdarza, ale to raczej też margines --
    > właśnie dzwonił do mnie serwis że mają mój stelarz do fotela i
    > wymienią w ramach gwarancji, nawet auto zastępcze za darmo dadzą na
    > czas serwisu).

    Rece opadają...
    Jeżeli ASO to tylko potwierdza moja teze ze klient rabany na kazdym
    kroku..
    Uzytkownika wykluczam, bo nawet kiedys proponowałem olej na którym ja
    jezdze i dostałem odpowiedz ze jezdza tylko na takim jak zaleca ford.

    I chyba tyle - tej dyskusji nie ma sensu dalej prowadzic bo jak widac
    jestes tak zaslepiony wiara w to ze dpf jest wieczny ze przykład
    ewidentnie pokazujacy ze wymiana samego dpfu pomogła nie moze do ciebie
    trafic. Trudno.

    A teraz napisz jeszcze raz: DPF sie nie psuje...

    BTW napisałes:
    DPF to jest
    kawał blachy w odpowiedniej formie, pokryty platyną i tyle.

    To o tyle ciekawe, ze te które widziałem były raczej taka porowata
    wkładka ceramiczna ale cóz - skoro te które widziales były tylko blacha
    to moze juz były wyciete...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: