  • Data: 2018-09-17 22:59:58
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > O ile dobrze pamiętam instrukcję od mojej szkody, to było tam
    > napisane, że silnik ma prawo spalać DO pół litra oleju na 1000km i
    > jak mniemam to w zależności od sposobu jego użytkowania właśnie.
    > Czyli przy pałowaniu, co logiczne, silnik spali więcej oleju niż
    > przy "normalnej" jeździe.
    >
    > Poza tym przypiąłeś się tego spalania oleju jak szczerbaty owsa.
    > Generalnie mało istotne jest co i ile jest spalane, a bardziej JAK
    > jest spalane i jak są niwelowane skutki tego spalania. Dlatego
    > palenie węgla na cele napędzania samochodów elektrycznych czy
> [...]

    Bo pokazuje to jako przykład robienia klienta w wała.
    Litr oleju na 1000km to jest jakis zart zeby auto brało.
    a sa silniki co tyle biora i wystarczy ze producent umiescił taka
    dupochronna notke w instrukcji (ktora ma ze 100 stron) i juz zadnej
    gwarancji nie uzna.
    Kpina z klientów i tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"