  • Data: 2018-09-18 15:49:36
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 września 2018 07:37:06 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 17 Sep 2018 12:01:17 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Może dlatego, że to nie są elementy dumnie okrzyknięte ekologicznymi, to
    > się nikt nie ciska tylko przechodzi do porzadku dziennego. Ot, zrąbało się,
    > trzeba wymienić/naprawić, wszak bez tego elementu się nie pojedzie.
    > Pomyślałeś o tym w ten sposób?

    Zauwazylem ze uwazasz ze dpf sie nie psuje, a np. dopuszczasz ze pompa hamulcowa tak.
    Ale o tym nizej.

    > No właśnie. Już nie narzeka. Kiedyś też katalizatory wycinali "mądrzy
    > inaczej", zresztą i teraz niejeden taki się zdarza (choć już coraz rzadziej
    > na szczęście), że jadąc za nim aż oczy szczypią.

    Mysle ze masz jakas bardzo specyficzna perspektywe. Ja np. nigdy nie widzialem zeby
    ludzie katalizatory wycinali. Owszem, zlodzieje to robili.
    Choc cos mi sie kojarzy ze kiedys sie zatykaly. Ostatnio sie nie zatykaja.
    Byly kiepskie i zrobili lepiej.

    Ale z Twojej perspektywy to sie tyczyc dpf-a nie moze bo on jest niepsujacy sie.

    Krotko: Jak widzisz nikt Twojej perspektywy w tym watku nie podziela.

    > Bardzo dziwne. O pompach ciepła do grzania domów ludzie też snują różne
    > głupoty i wolą palić wynglem oraz drywnem. W końcu od setek tysięcy lat się
    > tak ludzie grzeją, to musi być jedyny właściwy kierunek a nowoczesne źródła
    > ciepła to tylko same kłopoty.

    I znowu jakies dziwne spojrzenie na swiat.
    PC sa drogie i do zastosowania tylko jak sie na nie ma pieniadze bo co prawda moga
    byc tansze w eksploatacji ale nie musza. Nie wiadomo ile podskoczy cena pradu i jak
    sie bedzie ksztaltowac do ceny gazu czy wegla lub wrecz drewna.
    Nie znam literalnie nikogo kto by powiedzial ze PC jest gorsza per se. Znam za to
    takich co slusznie twierdza ze nie wiedza jakie jest ryzyko wtopienia kasy a po 5-10
    latach i tak montowania weglowego pieca bo PC u nich nie dziala dobrze.
    O fachowosci instalatorow PC sie nie wypowiadam, czytalem rozne historie i pewnie
    teraz jest lepiej ale kiedys bylo kiepsko.
    Ale jesli tego nie widzisz to znowu, masz specyficzna perspektywe nie podzielana
    przez innych.

    > Owszem płacą, do tego jeszcze zostawiają DPF w postaci złomu o wartości
    > jego wycięcia. Faktycznie trzeba mieć "głowę na karku" do takich interesów,
    > bo na paliwie w życiu tych strat sobie nie odbiją. Za to dopłacą jeszcze w
    > lekach nabijając kabzę koncernom farmaceutycznym, których równie
    > nienawidzą. Ale to dopiero po DPFie, w innych dyskusjach, także spoko --
    > priorytety są najważniejsze.

    Z naszej perspektywy oszczedzaja kase na kolejnych wizytach w serwisie.
    I czesto winny nie ejst wyciety kawalek tylko jakis czujnik.
    Byl watek. Gostek mial spalanie nieziemskie i w czasie jak usuwal awarie spalil
    dodatkowo paliwa za pare stowek. Ty tego nie rozumiesz.

    A skoro tak to nie widze sensu ciagnac watku.