-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
<ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl> <ntonok$lq4$1@node1.news.atman.pl>
<57ffe4f4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<ntoqkg$v77$1@node2.news.atman.pl>
<57fff3c9$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<ntpqqh$t6c$1@node2.news.atman.pl>
<580099b1$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<ntqfbv$t0p$1@node1.news.atman.pl>
<5803e172$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<nu0on0$lf3$1@node2.news.atman.pl>
<58049826$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<nu2867$t8o$3@node2.news.atman.pl>
<5804af10$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<nu2buj$t8o$6@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Zielona strzałka.
Date: Tue, 18 Oct 2016 11:29:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 161017-1, 17.10.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 75
Message-ID: <5805eb2c$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1476782892 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5162 89.72.242.154:2043
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590172
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:nu2buj$t8o$6@node2.news.atman.pl...
>W dniu 17.10.2016 o 13:01, yabba pisze:
>
>>>> Może ustalmy jedno. Szlabanowy brak czerwonego nie oznacza
>>>> bezwarunkowego "zielonego". Żeby trzymać się tematu, to będzie raczej
>>>> odpowiednik czerwonego z zieloną strzałką do przodu (dop góry).
>>>
>>> Ja wiem, co znaczy. Mówię tylko, że to bez sensu.
>>
>> Według mnie jest sens, bo tak jest bezpieczniej dla kierowcy, że nigdy
>> nie
>> ma bezwarunkowego pierszeństwa przed pociagiem. Dopiero wymuszanie
>> pierszeństwa na pociągu jest bez sensu.
>
> Bez sensu jest, że sygnał w przpadku awarii jest stgnałem mniej
> bezpiecznym. Reszta to następstwo tego faktu.
W przypadku awarii stosujemy się do zasad ogólnych i rozglądamy się uważnie
na przejeździe.
>
>>> Ale to jest właśnie przykład tego, że obecna sygnalizacja jest zła -
>>> normalnie wyświetlałoby się zielony (albo biały migający jak u Czechów)
>>> albo czerwony. W przypadku uszkodzenia pociąg ma swoje 20km/h (TOPy) a
>>> kierowca wie, że coś jest nie tak bo widzi, że sygnalizacja nie działa.
>>> W
>>> jaki sposób jest to niebezpieczniejsze od sytuacji gdy mimo, że pociąg
>>> jedzie to sygnalizacji wygląda na "zielono"?
>>
>> Tak, chodziło mi o TOP-y.
>
> No więc zmów - fakt że pociąg przejeżdza 20km/h przez przejazd z sygnałem
> "zielonym" dla samochodów wynika tylko z wybrakowanej konstrukcji
> sygnalizacji dla samochodów. Automatyka w przypadku awarii wie o awarii i
> do tego służą TOPy dla pociągu. Gdyby informacja ta była ujawniona dla
> kierowców (awaria sygnalizacji) nie byłoby sytuacji gdy pociąg przejeżdza
> na "zielonym" dla samochodów. Ten przepis jest po prostu skutkiem wadliwej
> konstrukcji sygnalizacji.
Nie ma "zielonego" dla samochodów.
>
>> Czy u Czechów biały migający oznacza dla kierowcy "droga wolna" czy
>> zachowaj zwykła ostrożność na przejeździe?
>
> Prawdę mówiąc nie wiem.
Szkoda. Jestem ciekaw.
> Ale właśnie mi chodzi o to, że tam w wypadku awarii nie wyświetla się "no
> możesz śmiało próbować;)"
>
U nas też się nie wyświetla "możesz śmiało próbować". Wyświetla się "możesz
ostrożnie próbować".
>> Cały czas Ci tłumaczę, że u nas brak migających czewronych świateł nie
>> oznacza "zielonego".
>
> A ja ci tłumacze, że wynika to z konstrukcji sygnalizacji rodem z XIX
> wieku a nie obiektywnych trudności.
Nie neguję tego, że wynika to z konstrukcji sygnalizacji i można to poprawić
teraz, jak w Czechach.
Przyjmij jednak do wiadomości, że na przejeździe nie ma "zielonego". Łatwiej
będzie zrozumieć resztę wyjasnień.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.16 11:55 Shrek
- 18.10.16 12:41 masti
- 18.10.16 14:15 Liwiusz
- 18.10.16 14:32 masti
- 18.10.16 14:41 Liwiusz
- 18.10.16 15:21 masti
- 18.10.16 15:34 Liwiusz
- 19.10.16 00:34 Ololo
- 19.10.16 01:08 Poldek
- 19.10.16 19:16 re
- 15.02.17 23:08 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=