  • Data: 2016-10-16 22:25:53
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Oct 2016 21:30:16 +0200 Shrek <...@w...pl> napisał:

    >Jeszcze lepiej jest na
    >prawdziwej kolei - zepsuta sygnalizacja wygląda jak "zielone".

    Bzdura. Wszytskie urządzenia SRK są projektowane tak, żeby na
    semaforach wyświetlało się S1 (czerwone) jak coś się zepsuje.
    Przybliżysz co miałeś na myśli?

    Teraz doczytałem z innych postów, że miałeś na myśli światła dla
    pojazdów _drogowych_, montowane na przejazdach kolejowych. Tak, tam
    czeski patent z białym światłem by się przydał.