  • Data: 2016-10-15 11:13:35
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Frankowik"

    > Masz przepuścić wszystkich - ale jak to zrobisz, to Twoja sprawa.

    Nie, to nie jest twoja sprawa.
    ---
    Czemu ? Generalnie o to tylko chodzi.

    Wielu ludzi pracowało nad tym przepisem
    i jestem pewien, że znają się na tym lepiej niż
    jakiś Cavallino.
    ---
    No nie wiem skąd ta pewność ? W ruchu drogowym potrzeba sprawności.
    Zatrzymywanie się tylko po to, by porozglądać i pozastanawiać nie ma za
    bardzo uzasadnienia. Są osobniki, które muszą i są takie, co ogarniają
    sytuację lepiej.

    Wczoraj byłem w sklepie, gość już na terenie parkingu jechał 10km/h, gdzie
    pusto wokół było, wyjazd ... nie ogarnął pasa, nie załączył migacza,
    jedziemy dalej droga pusta, 30km/h.

    Kiedyś dawno inna sytuacja, małe rondko, widać wszystkie drogi wokół,
    kobieta dojeżdżając do ronda zwalnia, kobieta zatrzymuje się, zastanawiam
    się co jest ?!

    To wiesz ... trzeba robić takie przepisy by nie było to regułą tylko
    wyjątkiem.