-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Sep 2010 22:51:25 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd [2]
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <i7b4et$chd$1@inews.gazeta.pl>
<i7c9k2$hbj$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i7c9k2$hbj$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4c9a6c4c$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.118
X-Trace: 1285188684 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20989 83.25.159.118:11584
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312244
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-22 09:01, elmer radi radisson pisze:
> On 2010-09-21 22:27, Artur Maśląg wrote:
>
>> Przypadek, czy jednak coś jest nie tak z oznakowaniem itd.?
>
> Jak dla mnie, to jadac kilka kilometrow pod prad i nie probujac
> ani zatrzymac sie, czy zawrocic widzac jadace samochody z przeciwka
> (i jednoczesnie majac zapewne prawko lat kilkadziesiat) to trzeba
> miec nie tylko cos ze wzrokiem, ale i z glowa. Klepki sie
> poprzestawialy czy inna forma samoboja? I to wszystko z pasazerami
> na pokladzie.
Myślę że niekoniecznie.
Z perspektywy jadącego pod prąd, przy niewielkim ruchu będzie to
wyglądać podobnie jak jazda pierwszą lepszą drogą krajową - może trochę
więcej wyskakujących na czołówkę, ale zaraz po tym się chowających i
więcej migających długimi, ale "pewnie radar".
Tu oczywiście jeszcze dochodzi kumatość kierowcy do połapania się co się
dzieje i w dalszej kolejności nie spanikowania i podjęcia dobrej decyzji
w temacie "i co teraz?" - bo np. próba dostania się jak najszybciej do
następnego zjazdu to nie jest najlepszy pomysł.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 23:17 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:35 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 22.09.10 23:59 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:01 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:07 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:18 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:21 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 23.09.10 00:03 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 07:54 Massai
- 23.09.10 08:37 Krzysiek Kielczewski
- 23.09.10 10:50 masti
- 23.09.10 15:44 Filip KK
- 23.09.10 16:09 Karolek
- 23.09.10 17:06 Filip KK
- 23.09.10 17:36 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=