  • Data: 2010-09-23 00:07:00
    Temat: Re: Zginęli jadšc pod pršd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-22 23:35, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Tutaj też istnieje ryzyko, że kogoś obróci ;-) Bo dla jednych sytuacja
    > dramatyczna to lekkie odchylenie od toru jazdy a dla innych grube
    > sponiewieranie. W tym pierwszym przypadku klepniecie hamulca może
    > skończyć się źle.

    Tu dochodzi jeszcze ważna różnica między motorsportem, a ruchem drogowym.
    W motorsporcie z przeciwka nie jadą ciężarówki...

    Bo oczywiście to wszystko nie jest takie proste - o ile na rajdzie
    jedynym źródłem problemów jest za wysoka prędkość (nie licząc awarii),
    to w ruchu drogowym bywa to trochę bardziej skomplikowane jak na prawym
    łuku drogi okazuje się że moim pasem sunie nieoświetlony rowerzysta, a z
    przeciwka nadciąga tir.