-
X-Received: by 10.140.95.67 with SMTP id h61mr237777qge.9.1424025822681; Sun, 15 Feb
2015 10:43:42 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.95.67 with SMTP id h61mr237777qge.9.1424025822681; Sun, 15 Feb
2015 10:43:42 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nn
tp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!hl2no11677444igb.0!news-out.google.com!c
1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no782435qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 15 Feb 2015 10:43:42 -0800 (PST)
In-Reply-To: <mbqlev$hpe$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=98.116.204.54;
posting-account=rBnbbAoAAAATOnwhBe7K2LYaQF4hh2T9
NNTP-Posting-Host: 98.116.204.54
References: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl> <mbqlev$hpe$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
From: Tornad <t...@h...com>
Injection-Date: Sun, 15 Feb 2015 18:43:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 26
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:678244
[ ukryj nagłówki ]On Sunday, February 15, 2015 at 12:36:48 PM UTC-5, Jakub Rakus wrote:
> On 14.02.2015 17:42, PeJot wrote:
> > Czołem. W moim aucie po 8 latach eksploatacji
>
> Czas najwyższy sprzedać auto. Za chwilę zaczną się sypać inne rzeczy.
> Jakub Rakus
I to jest chyba najlepsze rozwiazanie.
Samochod ma wady fabryczne, musi co zostal zaprojektowany przez miernych fachowcow.
Problem jest mi bliski gdyz sam w swoim nissanie "patfajgerze" instalowalem nowe
drzwi. Te od strony kierowcy, ktore zostaly normalnie zaje...ne. Gruba wiazka
przewodow (ze 40 sztuk) byla "fachowo" odcieta. Polutowalem je mijankowo na styk (aby
nie pogrubiac wiazki), okrecilem tasma i juz 5 lat wszystko dziala.
Ale nie o tym. Otoz zarowno w nissanach jak rowniez w tojotach oraz mazdach, problem
zostal rozwiazany w ten sposob, ze otwory w karoserii w stosunku do otworu w drzwiach
sa przesuniete w pionie o okolo 10 cm. Dzieki temu te wiazki w czasie otwieraniua i
zamykania drzwi pracuja na skrecanie a nie na zginanie. Oczywiscie wiazka przewodow
jest chroniona przez gumowa ksztaltke, w ktorej to skrecanie zachodzi.
Nie wiem jaki Pytajnik ma samochod ale na pewno nie jest to product zadnej z tych
firm, ktore wymienilem.
Pzdr.
Tornad
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.15 20:38 PeJot
- 15.02.15 20:46 PeJot
- 16.02.15 13:26 J.F.
- 16.02.15 14:31 J.F.
- 16.02.15 15:54 PeJot
- 16.02.15 19:28 vokal
- 16.02.15 19:54 PeJot
- 17.02.15 08:28 vokal
- 17.02.15 16:01 Tornad
- 17.02.15 18:23 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
- Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
- NC vs NO
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera