  • Data: 2015-02-15 19:43:42
    Temat: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, February 15, 2015 at 12:36:48 PM UTC-5, Jakub Rakus wrote:

    > Czas najwyższy sprzedać auto. Za chwilę zaczną się sypać inne rzeczy.

    > Jakub Rakus

    I to jest chyba najlepsze rozwiazanie.
    Samochod ma wady fabryczne, musi co zostal zaprojektowany przez miernych fachowcow.
    Problem jest mi bliski gdyz sam w swoim nissanie "patfajgerze" instalowalem nowe
    drzwi. Te od strony kierowcy, ktore zostaly normalnie zaje...ne. Gruba wiazka
    przewodow (ze 40 sztuk) byla "fachowo" odcieta. Polutowalem je mijankowo na styk (aby
    nie pogrubiac wiazki), okrecilem tasma i juz 5 lat wszystko dziala.
    Ale nie o tym. Otoz zarowno w nissanach jak rowniez w tojotach oraz mazdach, problem
    zostal rozwiazany w ten sposob, ze otwory w karoserii w stosunku do otworu w drzwiach
    sa przesuniete w pionie o okolo 10 cm. Dzieki temu te wiazki w czasie otwieraniua i
    zamykania drzwi pracuja na skrecanie a nie na zginanie. Oczywiscie wiazka przewodow
    jest chroniona przez gumowa ksztaltke, w ktorej to skrecanie zachodzi.
    Nie wiem jaki Pytajnik ma samochod ale na pewno nie jest to product zadnej z tych
    firm, ktore wymienilem.
    Pzdr.
    Tornad