    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Date: Wed, 27 May 2009 11:01:47 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Wielkie słowa, a to raczej dobra zabawa z ambicjami bardziej
    > ''pamiątkarskimi'' niż poszukiwania czegoś, czego jeszcze nie było (nota
    > bene z definicji skazana na porażkę).

    A mi się wydaje, że tak naturalnych zdjęć jak tego Collina to jeszcze nie
    było. Ale pewnie się mylę;)
    Problem tych Twoich zdjęć wział się, wbrew temu co mówisz, z konwencji. Jest
    to pamiątka jak to w fotografii jednak ewidentnie zrobiłeś ją
    ze "scenariusza". I wyszedł Ci film jak Bogusiowi Lindzie:) No nie da się
    zrobić czegoś dobrze nie mająć o tym pojęcia. Cała ta gadka o photoshopie
    którą się tu ciągnie jest bez znaczenia... nawiasem mówiąc troche nawet mnie
    dziwi bo świadczy o braku zastanowienia. Nie wiem czy tam był PS cz nie ale
    wiem, że to jeden kij.

    Po pierwszym spojżeniu pomślałem "ło jezu", patrząc dajej, aż do dziesiątego
    zdjęcia wydało mi się że ta dziewczyna jest niewidoma. Wtedy nastąpił taki
    mechanizm "hmmm, gość robi niewidomą, ona tu jakieś harce". Następnie dotarłęm
    do zdjęć ostatnich i to był kamień na zabitą trumnę. Żywcem nic tu nie pasuje.
    Siedzi laska na szarym tle jak na skazaniu, świało z boxa, ta niby orientalna
    bizuteria, która orientalnie może wyglądać tylko na azjatce. Te bluzki,
    bluzeczki, nito sportowe, ni to aleganckie, Papieros... widziałeś papierosa u
    hinduski albo u greckiej bogini:) Turban spiety jak masa z papieru toaletowego
    i ta pseudo zaduma z paluszkami sypiącymi szczyptę soli do rosołu. Portki
    bojówki z frędzlami a na nich jakiś metalowo krysztaow fartuszek-obręcz.
    Portki laski z amerykańskiego rodeo i poza studujna z lat 20.
    TOTALNY kich. Ona się przebierała, Ty widziałeś co robisz. To wszystko
    zrobione w 100 procentach na serio.. taki ma wydzwięk. Świetna pamiątka
    bedzie:)

    pozdrawiam
    marek