  • 41. Data: 2009-12-22 17:56:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > Tyle, że nie żartowałem, fotki są nieostre, nawet tam gdzie tylko kawałek
    > planu (chyba) miał być ostry, to też nie jest. Ogladałem wiele twoich
    > pejzażyków i pozostaję pod wrażeniem. Czego o powyższym powiedzieć nie
    > umiem. Dlatego pytam, o co chodzi?

    Chodzi, że to tylko treść, forma jest nie ważna. Pstryknięte co tam mam
    akurat pod ręką i w byle jakich warunkach z przypadku, czasem przy 1/10
    sekundy bo ciemno (w zabawie do dziś wzięły udział 500D, 450D, EP1 i
    G9). Zakładając powstanie tej serii wiedziałem, że będą ciężkie warunki,
    dlatego zastosowałem obróbkę do najniższej zakładanej jakości żeby
    zachować spójność. Część ''nieostrości'' jest więc wtórna (z szopa).
    Poza tym nie ma żadnego drugiego dna ani ''artyzmu''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2009-12-22 17:57:15
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > niczego nie zmienialem

    musze cię rozczarować ...

    > dzialaly i dzialaja.
    >
    > w poprzednim tygodniu to byla histeria niektorych bardziej krnabrnych
    > o mniej elastycznym podejsciu do zycia.

    panorama 2 i 3 i testowa działają od numerka 4 w górę oraz numer 1 - nie
    działają ...
    Swoją drogą dość długo myślałem w CO mam kliknąć "poniżej" - wreszcie
    zauważyłem taki 1pikselowy paseczek poniżej zdjęcia :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 43. Data: 2009-12-22 18:44:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 18:57, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

> [...]
    >
    > --
    >               ******www.sklepzczesciami.pl******
    > amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

    dzieki za zwiezle info.

    czyli te osadzone w html nie dzialaja zawsze
    te nieosadzone w html dzialaja zawsze.

    nie chce mi sie dopisywac w html routyny uwzgledniajacej wszystkie
    przypadki , wiec zrobie pod kazdym zdjeciem 2 mozliwosci .

    niestety, ta szybka w budowie strona www ma bardzo okrojone
    mozliwosci , nie da sie wbudowac symbolu przycisku .
    Mozna pozostawic oryginalny link , ale wyglada to nieelegancko.

  • 44. Data: 2009-12-22 19:19:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    >
    > --
    >               ******www.sklepzczesciami.pl******
    > amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

    tutaj jest link do pierwszej panoramy
    ponizej zdjecia dwie mozliwosci

    czy ktoras nie dziala ?

    pierwsza powinna zawsze

  • 45. Data: 2009-12-22 19:45:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5

  • 46. Data: 2009-12-22 20:47:15
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości grup

    > spokojnie, o Ciebie tez sie pomodle, chociaz podejrzewam ze to nic nie da
    > i nadal bedziesz uwazal ze robisz swietne ujecia..:)

    Jak się robi panoramy 360 stopni to przynajmniej kadr się ma optymalny...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 47. Data: 2009-12-22 21:23:56
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5

    swf działa.
    html nie działa (sprawdzałem zarówno pod FireFoxem oraz pod Internet
    Explorerem 8.0 (taki jest w Viście)

    natomiast przyczyna raczej jest taka:

    masz niepoprawne osadzenie swf-a
    osadzasz go poleceniem "embed", które jest nieobsługiwane przez wiele
    przeglądarek - było obsługiwane przez Internet Explorera w starszych
    wersjach. Możesz o tyn poczytać:

    http://www.kurshtml.boo.pl/html/osadzenie_pliku,mult
    imedia.html

    Natomiast poprawne osadzenie swf w htmlu powinno być:

    <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
    codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwa
    ve/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0"
    width="32" height="32">
    <param name="movie" value="nazwa_pliku.swf">
    <param name="quality" value="high">
    <embed src="nazwa_pliku.swf" quality="high"
    pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashpl
    ayer"
    type="application/x-shockwave-flash" width="32" height="32"></embed>
    </object>

    Wojtek

  • 48. Data: 2009-12-22 21:47:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 22:23, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

> [...]
    >
    > --
    >               ******www.sklepzczesciami.pl******
    > amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

    dzieki

    jesli dziala ten w swf to jest ok.
    wykorzystam ten routyne moze przy lepszej okazji.

    ta zabawa ze strona z panoramami kosztuje mase czasu , a ponadto
    wkrotce sie skonczy , dlatego ze strona pozwala tylko na zamieszczenie
    100 MB.

    na razie poprawilem pozostale i zamiescielem dalsze - mozolna praca.
    zamieszczenie panoramy na stronie WWW trwa dluzej niz jej zlozenie

  • 49. Data: 2009-12-22 22:35:00
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Zanim spadl snieg:

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/4207418484
    /sizes/o/

    Thomas

  • 50. Data: 2009-12-22 23:22:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
[...]

    No i teraz jest z grubsza OK.
    Jak dla mnie to pozostaje tylko ta kwestia linkowania i blank-targetów ale w
    sumie da się sensownie korzystać.

    adam