    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 22 Dec 2009 18:56:10 +0100

    Piotr pisze:
    > Tyle, że nie żartowałem, fotki są nieostre, nawet tam gdzie tylko kawałek
    > planu (chyba) miał być ostry, to też nie jest. Ogladałem wiele twoich
    > pejzażyków i pozostaję pod wrażeniem. Czego o powyższym powiedzieć nie
    > umiem. Dlatego pytam, o co chodzi?

    Chodzi, że to tylko treść, forma jest nie ważna. Pstryknięte co tam mam
    akurat pod ręką i w byle jakich warunkach z przypadku, czasem przy 1/10
    sekundy bo ciemno (w zabawie do dziś wzięły udział 500D, 450D, EP1 i
    G9). Zakładając powstanie tej serii wiedziałem, że będą ciężkie warunki,
    dlatego zastosowałem obróbkę do najniższej zakładanej jakości żeby
    zachować spójność. Część ''nieostrości'' jest więc wtórna (z szopa).
    Poza tym nie ma żadnego drugiego dna ani ''artyzmu''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl