  • Data: 2009-11-17 18:11:35
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski pisze:
    > tylko
    > popularności w
    >
    > Gdybym potwierdził, że Adams to kicz?:)

    Cóż pięknie prawcie ale jakbyście tego nie ubierali w słowa to nadal
    wszystko będzie się opierać na subiektywnych odczuciach. Tak naprawdę
    nie ma jednego słusznego kanonu. To co uznane zawdzięcza swoją pozycję
    wyłącznie przychylności krytyki, wydawnictw czy wszelkiego rodzaju
    stowarzyszeń. Mimo tego wszystkiego nadal takie zdjęcia czy ich zbiór
    mogą komuś wydać się kiczem bądź czymś niesamowicie przełomowym. Mówisz
    że Adams to kicz a dla kogoś zakręconego na punkcie przyrody taka Nan
    Goldin może wydać się strasznie pretensjonalna, niepotrzebnie epatująca
    przemocą a przez to wulgarna i kiczowata, dla socjologa może być to znów
    niesamowicie przełomowe. Takie przykłady można mnożyć. Pozytywne jest to
    że dziś przez demokratyzacje mediów przez sieć wszelkie grupy trzymające
    władzę tracą grunt pod nogami.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.