    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 17 Nov 2009 16:28:41 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Spokojnie, nic Ci w usta nie wkładam. :-)
    > Pociągnąłem sobie tylko Twoją myśl w takim prowokacyjnym kierunku, mając
    > nadzieję na konstruktywny komentarz. Niestety jeśli potwierdziłbyś moją
    > tezę, musiałbym powalczyć z moim własnym gustem, ale co tam. ;-)

    Gdybym potwierdził, że Adams to kicz?:) Myślę że nie musiałbyś wiele walczyć,
    nawet sam ze sobą, aby taka myśl przmknęła Ci przez głowę. Po pierwsze odbiór
    kiczu jest wysoce subiektywny co oznacza, że jego odbiór może bardzo łatwo
    ulegać zmianom. Spójrz na pierwszą lepszą rzecz i pomyśl "to jest kicz" a
    potem drugi raz z odwrotną myślą. Możesz nawet pomyśleć "to jest dzieło
    sztuki". Takie doświadczenie pokazuje jak łatwo ulegamy określonym sugestiom.

    > Zdziwiło mnie, że nikt oprócz mnie nie zareagował w obronie wieszcza
    > Parków Narodowych. Lubię Adamsa i zamierzam sam przejść przez taki etap.

    Przez jaki etap? Chcesz skopiować Adamsa czy co?:)
    No i pewnie nikt, poza Tobą, nie zareagował bo ludzi to nudzi. I mają rację bo
    to jest nudne. O ile ciekawsze jest w tym momencie roztrząsanie nad
    konstrukcyjnymi nowinkami sprzetu lub określonymi jakościami. To one mają
    bezpośredni przekład na to co dzisiaj powstaje. Jest świerze i ożywcze. Pewnie
    szybko zostanie przetrawione i wyplute ale co z tego. Świat pędzi i zawsze
    rozsądniej jest pedzić z nim, albo przynajmniej mieć takie wrażenie.

    marek